Kako na vrijeme uočiti poremećaje u poslovanju - Zamke rasta

Foto: Fotolia Foto: Fotolia

Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 11.09.2017. s početkom u 9 sati

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

Poduzeća tijekom svog života prolaze kroz različite faze i cikluse. Jedan, najdraži za svako poduzeće je i ciklus rasta. Rastu prihodi, poduzeće zapošljava nove ljude, raste dobit poduzeća. Menadžment se često u ovoj fazi osjeća moćno i poletno, neustrašivo i nedodirljivo. Međutim, prisutna je i zbunjenost zbog jakog osjećaja gubitka kontrole nad poslovanjem. Na žalost upravo se u stvarnosti to uistinu i događa. Usprkos dobrim rezultatima, rast sa sobom donosi brojne probleme. Kako ih na vrijeme prepoznati i prevenirati saznajte na našoj radionici 11.9.

Sadržaj radionice:

  • Životni ciklus poduzeća – kako ga prepoznati, koje veličine uzeti u razmatranje – RADIONICA (polaznici će dobiti upute koje materijale sa sobom ponijeti kako bi mogli uočiti fazu vlastitog poduzeća)

ZAMKE RASTA NA PODRUČJU PRIHODA I RASHODA

  • Odnos prihoda i rashoda – škare uspjeha i korelacijski model – STUDIJ SLUČAJA
  • Ponašanje troškova – kako uočiti karakteristično ponašanje troškova poslovanja
  • STUDIJ SLUČAJA – kako u poduzeću koje raste prepoznati karakteristične zamke uspjeha
  • Slijedi li izgradnja informacijskog sustava potrebe za upravljačkim informacijama

ZAMKE RASTA NA PODRUČJU KUPACA I PRODAJE

  • Prihodi rastu – raste li i dobit
  • Kako vrednovati kupce i na koje prepreke nailazimo u njihovom vrednovanju – STUDIJ SLUČAJA
  • Kako primijeniti ABC – Activity Based Costing pristup u praćenju efikasnosti prodaje – STUDIJ SLUČAJA
  • Izgradnja odnosa s kupcima na temelju PRAVILA BANANE – STUDIJ SLUČAJA

ZAMKE RASTA NA PODRUČJU NABAVE

  • Utjecaj troškova nabave na maržu poduzeća – STUDIJ SLUČAJA
  • Što je bolje za upravljanje troškovima nabave – više kupovati ili manje kupovati? – STUDIJ SLUČAJA
  • Kako odrediti strategiju nabave na temelju ABC/XYZ analize – STUDIJ SLUČAJA

ZAMKE RASTA NA PODRUČJU DUGOTRAJNE IMOVINE

  • Što nam o upravljanju poslovanjem govori pokazatelj ROA – STUDIJ SLUČAJA
  • Na koji način upotrebljavamo imovinu – stoji li nam imovina neiskorištena ili djelomično neiskorištena

ZAMKE RASTA NA PODRUČJU UPRAVLJANJA LJUDSKIM POTENCIJALIMA

  • Na što nas upozoravaju KPI na području upravljanja ljudima – STUDIJ SLUČAJA
  • Može li produktivnost rasti s porastom broja zaposlenih
  • Kako zapošljavamo i koliki nam je povrat po svakom zaposleniku – STUDIJ SLUČAJA

Radionica je namijenjena:

  • Vlasnicima i menadžmentu poduzeća
  • Voditeljima kontrolinga
  • Voditeljima prodaje
  • Voditeljima nabave
  • Voditeljima upravljanja ljudskim potencijalom
  • Voditeljima financija i računovodstva

Naziv seminara: "Zamke raste – kako na vrijeme uočiti poremećaje u poslovanju"

Datum održavanja: 11.09.2017.  s početkom od 9 do 15 sati.

Mjesto održavanja: Oreškovićeva 6h/1, Zagreb (dvorana Večernji list - Poslovni dnevnik)

Kolika je vaša investicija:

Redovna cijena kotizacije iznosi 1.450 kn + PDV.  
Cijena kotizacije za rane prijave i uplate do 28. kolovoza 2017. iznosi 1.000 kn + PDV.  
U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta najkasnije do 10. rujna 2017. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

ORGANIZATOR seminara: Večernji list d.o.o. - Poslovni dnevnik

Predavačica: 

mr. sc. Andreja Švigir, konzultantica i suvlasnica poduzeća Altius savjetovanje. Završila je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu na kojem je završila i znanstveni poslijediplomski studij s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom odlučivanju” za koju je 2010. godine primila nagradu za najbolje znanstveno djelo “prof. Ferdo Spajić”. Radila je u poduzeću Teb poslovno savjetovanje d.o.o. najstarijem hrvatskom konzultantskom poduzeću. Bila je u nakladničkom savjetu časopisa “Financije i porezi” te urednica zbirke mišljenja Ministarstva financija. U Hrvatskoj udruzi revizora završila je edukaciju iz područja eksterne revizije i stekla certifikat Ovlašteni revizor. Koautorica je knjige “Kontroling – upravljanje iz backstagea” izdane u Zagrebu 2009. godine. Autorica je brojnih članaka u vodećim stručnim časopisima. Od 1999 godine održava edukacije iz kontrolinga i računovodstva za menadžment, kontrolere i računovođe te je do sada održala preko 300 treninga i in-house radionica.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik/Večernji list
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr
Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

 

Prijava za seminar

Fizička osoba
Pravna osoba
Slažem se da na moju e-mail adresu stižu obavijesti o manifestacijama i ponudama Poslovnog dnevnika.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Info

Mjesto i vrijeme

Datum održavanja: 11.09.2017. s početkom u 9 sati

Kontakt

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
Mob: + 385 91 6400 436
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr