Einstain je odavno rekao: "Logika će nas dovesti od točke A do točke B, a mašta će nas odvesti svagdje!"
O načinu kako zaposlenici rješavaju probleme i koliko će biti kreativni u stvaranju novih ideja ovisi cjelokupni uspjeh tvrtke. Upravo su na to mislili u World Economic Forumu kada su definirali da će narednih godina najtraženije poslovne vještine biti kompleksno rješavanje problema, kritično mišljenje i kreativnost. Za to nam logični um više nije dovoljan. Prosječnost na današnjem tržištu ne može donijeti boljitak. Za uspjeh trebate maštu!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Graham Wallas i Richard Smith, u svom djelu Art of Thought, objavljenom 1926. godine, predložili su jednog od prvih modela kreativnih procesa. U Wallasovom modelu, kreativne se uvide i prosvijećivanja da objasniti kroz proces koji se sastoji od 5 dijelova:
priprema (pripremni rad na problemu koji usmjerava pojedinčev um na problem i istražuje dimenzije problema),
inkubacija (problem je ušao u podsvijest pojedinca i izvana nije vidljiva reakcija),
nagovještaj (kreativna osoba dobije ‘predosjećaj’ kako je rješenje na svom putu),
prosvijećivanje ili uvid (kreativna ideja oslobađa se iz pojedinčeve podsvijesti u njegovu svijest),
potvrda (ideja je svjesno potvrđena, promišljena, a zatim i primjenjena).
Pošaljite 70% uhljeba na burzu pa ćete vidjeti koliko ima kreativnog razmišljanja i to bez radionica!
Uključite se u raspravu