Uvijek je najbitnije pokušati se istaknuti i saznati što više o tvrtki koja nas zanima

Autor: Marta Duić , 28. travanj 2016. u 22:00
Organizatori konferencije: Matej Orlić, Ivančica Karlović, Monika Horvat, Adriana Marušić, Tin Nemčić i Tomislav Kožul/Davor Višnjić/PIXSELL

U odabiru panelista organizatori konferencije trudili su se slušati želje i potrebe studenata na određenim fakultetima te odgovarati njihovim potrebama.

Nakon uspješne Starter konferencije, koja je održana krajem prošle godine na četiri fakulteta sveučilišta u Zagrebu, udruga eSTUDENT odlučila je poslovni svijet približiti još većem broju studenata. Ovogodišnja Starter konferencija trajala je dva dana, točnije održan je 11. i 12. travnja na Ekonomskom i Prehrambeno biotehnološkom fakultetu, a studenti su imali priliku saznati sve što ih je ikad zanimalo u ulasku u poslovni svijet.

Kako kažu organizatori, riječ je o događaju studentima daje odgovor na sva pitanja o pisanju životopisa, razgovorima za posao ili radu kod nekih od najpoželjnijih poslodavaca od kojih su mnogi nagrađeni nagradom Zlatni indeks, koju studenti daju poduzećima koja su najviše doprinijela poboljšanju studentskog života. "Prije nekoliko godina smo primijetili kako studenti jako malo toga znaju o poslovnom svijetu, a povrh svega, strašno ga se boje. Razlog tome bio je jaz između poslodavaca i studenata koji nisu znali kako pristupiti jedni drugima i na koji način se povezati. Zbog toga smo odlučili pokrenuti HR konferenciju koja je počela vrlo skromno sa svega nekoliko poduzeća koji su htjeli svoja iskustva podijeliti studentima kako bi ih što bolje pripremali za potencijalan rad u njihovim kompanijama", prisjetila se Ivana Ištvanović, voditeljica projekta.

Nakon toga su došli do ideje razvijanja Starter sustava koji na jednom mjestu okuplja ponude poduzeća koji nude posao i studente koji ga traže. Budući da je to rezultiralo velikim interesom i uspjehom, odlučili su se sve zajedno oblikovati u Starter priču koja će pomagati studentima pripremiti se za ono što ih čeka nakon studiranja i ono čega se oni toliko boje. "Sada se Starter konferencija proteže na pet fakulteta, a taj broj svake godine raste kao i broj studenata koji žele iskoristiti ovu jedinstvenu priliku. Želimo studentima pružiti svo znanje potrebno kako bi se što bolje snašli jednom kada školske klupe zamjene uredskim foteljama. Također, želimo smanjiti jaz koji trenutno postoji između gospodarske i akademske zajednice. Ta dva važna dijela hrvatskog gospodarstva su iznimno povezana, a često znaju jako malo jedni o drugima. Ovo je prilika da studenti postave sva pitanja o funkcioniranju poduzeća, ali i da poduzeća shvate način na koji studenti razmišljaju i kakvi su im problemi na pameti. I na kraju, želimo studente pripremiti za što bezbolniji pronalazak prvog posla i pomoći im da ga pronađu", pojasnila nam je Ištvanović.

Prošle godine je u dva dana na konferenciji gostovalo šest do osam različitih poduzeća iz sektora bliskih fakultetu na kojemu se događanje održava. Ištvanović kaže kako su se i ove godine u odabiru panelista trudili slušati želje i potrebe studenata na određenim fakultetima te odgovarati njihovim potrebama. "Za motivacijske predavače odabrali smo upravo one za koje smo saznali istraživanjem među studentima. Birali smo poduzeća koja zapošljavaju studente i imaju što ponuditi studentima.

Također, sva ta poduzeća su poznata po susretljivosti i pristupačnosti studentima, tako da nude prakse, usavršavanja, stipendije, a ujedno su i vrlo atraktivni mogući poslodavci", tvrdi Ištvanović. Na projektu aktivno radi 12 studenata, članova tima Starter, točnije dva voditelja projekta koji donose sve važne odluke, a ostatak posla je raspodjeljen na ostalih 10 članova. Imali su koordinatore za kontaktiranje poduzeća, za marketing, promociju, tehničke detalje itd… Uz sami projektni tim, na marketingu konferencije radili su i timovi za marketing, PR, vizualnu komunikaciju i multimedije.

"Ono najvažnije što ističu svi koji su bili sudionici konferencije je da se uvijek moramo truditi istaknuti. Odnosno, da iskoristimo vrijeme studiranja najbolje što možemo jer u godinama u kojima se nalazimo, upravo je vrijeme najvažniji kapital. Također, naglašavalo se i kako je bitno informirati se o poduzeću za koje se prijavljujemo jer time iskazujemo interes i motivaciju, ali i da bi sama potraga za poslom trebala biti posao. Pronalazak posla je nešto u što treba uložiti puno truda kako bismo upoznali sebe i sukladno tome znali točno što možemo ponuditi poduzeću za koje se prijavljujemo. Poduzeća su istaknula i vrijednost otvorenih molbi i naglasila kako nije uvijek nužno javljati se na natječaj, već i slati otvorene molbe kako bi nas poduzeća imala u bazi", zaključila je Ištvanović.

Komentirajte prvi

New Report

Close