Njihov as u rukavu je nova linija kozmetike

Autor: Tomislav Hrastovčak , 25. travanj 2014. u 16:33
Gordan Gudelj, krajnje desno (Foto: Davorin Višić/PIXSELL)

Gordan Gudelj, odnedavno novi voditelj prodaje u Uloli, otkrio nam je što se u posljednje vrijeme događalo u tvrtki.

Stručnjaci Goran Blagus i Filip Jelić u sklopu projekta Poslovanje na kvadrat održali su novi susret s tvrtkom Ulola, koja proizvodi prirodnu kozmetiku.

Podsjetimo, zagrebačka Ulola osnovana je 2002. godine, a bavi se proizvodnjom prirodne kozmetike, odnosno krema za lice i tijelo, sapuna, pilinga, soli za kupanje, facelift linije kao i poklon paketa. Osim lansiranja svojih proizvoda u specijalizirane prodajne lance, Ulola surađuje i s poliklinikama te razmatra suradnju s hotelima i wellness centrima.

Gordan Gudelj, odnedavno novi voditelj prodaje u Uloli, otkrio nam je što se u posljednje vrijeme događalo u tvrtki.  

"Najbitnija stvar u Uloli u ovom periodu je uvođenje nove interesantne linije Dijabetice. Radi se o grupi proizvoda – kreme, sapuni, kupke i maslac koji su namijenjeni osobama oboljelima od dijabetesa. Kod stvaranja tih proizvoda konzultirani su i članovi Društava dijabetičara, kao i medicinski stručnjaci", napominje Gordan. 

"U fazi smo pregovora i dogovora oko stavljanja proizvoda na police naših kupaca, prije svega DM-a i Kozma, te definiranja marketinških aktivnosti u svezi s tim", dodaje.

Gudelj se među ostalim osvrnuo i na suradnju s Blagusom i Jelićem. "Što se tiče posljednjeg sastanka razgovarali smo o problematici marketinga i plasmana proizvoda, ponajviše vezano za gore spomenutu liniju Diabetica, ali i općenito o nastojanjima i načinima da se poveća obrtaj naših proizvoda", ističe predstavnik Ulole.

"Zadovoljan sam dosadašnjom suradnjom sa stručnjacima Poslovanja na kvadrat, uz napomenu da od idućih sastanaka očekujem još konstruktivnije i konkretnije prijedloge kolega čije nesumnjivo veliko znanje možemo i moramo bolje iskoristiti u našem poslovanju", zaključuje Gordan Gudelj.

Rad s Ulolom prokomentirao nam je i Goran Blagus. "Kadrovske promjene u Uloli su ipak dovele do manjeg usporenja procesa zajedničkih aktivnosti. I dok smo dosta vremena utrošili na detekciji postojećih zapreka i problema, Ulola ima asa u rukavu s novom linijom kozmetike – Diabetica", tvrdi business coach. 

"Novi proizvod i okolnosti u kojima se on sprema za tržište, prema mojem mišljenju ide na ruku Uloli u svim segmentima. Kroz zajednički rad sugerirano im je kojim smjerovima mogu djelovati i "napadati" tržište te smo zajednički radili na strategiji kako u što kraćem vremenu zauzeti što veći dio tržišta (iz povjerljivih razloga ne mogu otkrivati detalje). Mišljenja sam da imaju iznimno dobru priliku za napraviti jako veliki preokret u poslovanju, no hoće li to napraviti i na koji način ipak je nešto o čemu odlučuje management Ulole", dodaje.

"Nije zgorega podsjetiti kako rad Filipa i mene treba sagledati kao jedan od smjerova po kojem se može poslovno djelovati te nije nužno da kandidati trebaju prihvatiti naše sugestije ili zaključke. Svaki poduzetnik je odgovoran za svoje odluke  te posljedice istih, a naša uloga je da otvorimo vidike i za neka rješenja koja oni nisi svjesni ili nisu imali potrebna znanja", komentira Blagus.

Komentirajte prvi

New Report

Close