Jedi.hr daje OPG-ima novi kanal prodaje

Žele okupiti OPG-ove, slastičarnice i razne male domaće proizvođače, ne samo restorane/Davor Puklavec/PIXSELL, PD Žele okupiti OPG-ove, slastičarnice i razne male domaće proizvođače, ne samo restorane/Davor Puklavec/PIXSELL, PD

Jedi nije prvi ni jedini servis za online naručivanje, no razliku postiže jednostavnim korisničkim iskustvom, modelom naplate te ponudom, kaže začetnica.

Na hrvatskom tržištu postoji nekoliko web servisa za online naručivanje hrane, a svjetlo dana nedavno je ugledao Jedi.hr, uniformirani servis dostupan u cijeloj zemlji. Funkcionira kao mjesto gdje ponuđači nude svoja jela, hranu i proizvode, a kupci naručuju i kupuju.  "Željela sam napraviti web za naručivanje hrane koji će biti funkcionalan, pristupačan, jednostavan i koristan.

Jedi nije prvi ni jedini servis za online naručivanje hrane, no diferencijaciju postiže jednostavnim korisničkim iskustvom, pristupom korisnicima, novim modelom naplate te ponudom. Osim restorana koji dostavljaju gotovu hranu želimo okupiti i OPG-ove, slastičarnice, proizvođače domaćih proizvoda", objašnjava Azra Imširović, začetnica, poduzetnica i vlasnica agencije za marketing i web usluge Dekoder. Jedi nije lokacijski ograničen, napominje ona. 

"Ako netko iz Komiže želi ponuditi svoje proizvode online, registracijom na Jediju to sad i može. Otvori račun, unese proizvode i kroz intuitivni sustav prati narudžbe. To vrijedi za OPG-ove diljem Hrvatske. S druge strane su kupci koji na Jediju mogu naručiti bilo pizzu, bilo kilu jabuka. Nakon registracije mogu pratiti narudžbe, statistike i slično", objašnjava Imširović. Posebnu pažnju posvetili su veganima uz široku ponudu veganskih restorana.  "Želimo podržati veganski način prehrane koji je kod nas još neopravdano marginaliziran.

 

Imširović

Trenutačno nemamo naplatu za restorane, cilj je digitalizacija tržišta hrane.

Time šaljemo poruku da je važan korisnik koji naručuje od restorana jer drugi servisi ponekad ostavljaju dojam kako su im prioritet oni od kojih uslugu naplaćuju. S druge strane, restorani su prepoznali naš iskreni poriv za dobrim projektom. Nemamo visoke provizije, trenutačno uopće nemamo naplatu za restorane niti smo fokusirani na to. Cilj je digitalizacija tržišta hrane i organizacija te niša koja sad funkcionira na društvenim mrežama gdje mali proizvođači prodaju svoje proizvode. Jedi im nudi sistematizaciju u tom dijelu online poslovanja i  veći doseg kupaca", objašnjava Imširović.

U timu ih je zasad dvoje, a iza projekta koji se realizirao u kratkom vremenu stoji, kaže, puno volje, želje i ljubavi.  "Ideja uvijek imamo. Teži dio je u realizaciji, a najteži postizanje samoodrživosti.

Kako u prvih nekoliko godina obično nema financijskih benefita projekti ili opstanu ili propadnu. Novac je super stvar, ali dolazi kao nuspojava dobrog poslovanja pa je trenutačno fokus na Jediju. Period će potrajati jer s personaliziranim pristupom dolazi i velika konzumacija vremena, ali ne žuri nam se, nemamo investitore za vratom ni financijske troškove koji tjeraju na prečice, imamo dobru ideju, dobru namjeru i dobar projekt, s ciljem da što više ljudi za njega sazna", zaključuje Azra  Imširović.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!