Tvrtko Kračun, koji je nedavno sa partnerom pokrenuo novu tvrtku Sumomedia, a prethodno je bio suosnivač startupa Appointment Labs, koji je među prvima ušao u inkubatorski program Zagrebačkog inkubatora poduzetništva, kaže da nije iznenađen uspjehom Bellabeata čiji je prvi posao 6,5 milijuna dolara vrijedna narudžba za Target i BestBuy.
Zašto niste iznenađeni uspjehom Bellabeata?
S obzirom da je Bellabeatov tim na glasu kao vrlo vrijedan, složan i uspješan, a proizvodi su im zaista cool, bilo je za očekivati da je ovo njihova godina. Slušao sam njihova izlaganja na raznim konferencijama koje sam obilazio i taj potencijal se kod njih može prepoznati. Ono što uspješan startup gura do kraja je uspješan tim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Taj Inkubator Poduzetništva je daleko precijenjen. Tamo ljudi rade kao i drugi što programiraju od doma ili u nekoj firmi. Nikakva razlika, zašto bi od tamo dolazile zanimljivije stvari nego od drugdje
Uključite se u raspravu