Imperativ će biti njegovanje visoke razine povjerenja

Autor: Poslovni dnevnik , 29. studeni 2018. u 21:59
Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma/ Dražen Pajtlar/AGK

Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Veliko mi je zadovoljstvo što na kraju ove dinamične godine mogu reći da je Konzumov tim od 11.000 zaposlenih napravio sjajan rezultat, unatoč izuzetno zahtjevnim vremenima restrukturiranja i transformacije kompanije. Osim niza vidljivih pozitivnih promjena koje smo u 2018. napravili na tržištu, brojne smo, javno manje vidljive aktivnosti, proveli i unutar kompanije. Upravo su one važan preduvjet za sve ciljeve koje želimo postići u 2019. godini. 

U 2018. smo se maksimalno usmjerili na dobrobit zaposlenika. Osim što smo u maloprodaji i logistici zaposlili više od 1300 ljudi, povećali smo plaće i dalje razvijali njihov varijabilni dio te osigurali druge pogodnosti poput isplate božićnice, uskrsnice, regresa kao i prilagodljivog radnog vremena. U cilju povećanja zadovoljstva zaposlenika, ali i privlačenja novih, i u 2019. ćemo nastaviti s postojećim pozitivnim praksama.

Uz naš angažman u završetku procesa nagodbe, bili smo jako usmjereni na poboljšanje internih poslovnih procesa i nova saznanja o našim kupcima i njihovim očekivanjima, a kompleksnost niza zadataka koje smo realizirali 2018, potpuno nas je pripremila za 2019.  Napravili smo detaljne analize i planogram koji odražava potražnju i logističke uvjete. Paralelno radimo na više pilot-projekata novih formata prodavaonica kako bismo povećali njihovu protočnost, poboljšali uslugu, a i profitabilnost.

Vjerujem da će na rast potrošnje u Konzumovim trgovinama utjecati i smanjenje PDV-a, povećanje neoporezive porezne osnovice i jaka turistička sezona. Najveći smo pobornik i predvodnik suradnje s domaćim proizvođačima te strateških partnerstava s malim i velikim dobavljačima. Konkretno, kad je riječ o voću i povrću, jedini smo trgovački lanac u Hrvatskoj koji planira godišnje količine dostupne na tržištu te one proizvedene baš za Konzum. S tim ćemo i nastaviti.

Jedan od naših najvažnijih ciljeva u 2019. je njegovanje visoke razine povjerenja i interno, u cijelom Konzumovom sustavu, kao i prema našim poslovnim partnerima, dobavljačima i kupcima. U našem fokusu će i dalje biti kupac, kvaliteta, svježe namirnice i proizvodi koji prate suvremeni način života. Konzum uvijek osluškuje želje i potrebe kupaca i prilagođava se svjetskim trendovima. Zbog svega toga očekujem daljnji rast, razvoj i uspješno poslovanje. Veselim se zanimljivoj, i vjerujem, vrlo uspješnoj idućoj godini.

Komentirajte prvi

New Report

Close