Hrvatska Lutrija ove godine uplatit će cca 110 milijuna kn za društveno korisne djelatnosti

Sporazum o partnerskoj suradnji Ravnatelj KBC-a Zagreb Ante Ćorušić i predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije Mario Musa Sporazum o partnerskoj suradnji Ravnatelj KBC-a Zagreb Ante Ćorušić i predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije Mario Musa

Hrvatska Lutrija je društveno odgovorna kompanija koja kroz odgovorno priređivanje igara stvara poticajno okruženje za rast i razvoj.

Kao mnoge srodne i uspješne tvrtke u svijetu i Europi, Hrvatska Lutrija redovito i uspješno sudjeluje u akcijama opće dobrobiti i financijski podupire vrijedne projekte u različitim područjima djelatnosti. 

 Kriteriji za raspodjelu sredstava utvrđeni su sukladno nacionalnim strategijama i programima zadovoljavanja javnih potreba u odgovarajućim djelatnostima te sukladno programima za poticanje razvoja civilnog društva. Iskazuju se udjelom pojedinih programskih aktivnosti u ukupnom dijelu prihoda od igara na sreću prema Uredbi o kriterijima za utvrđivanje korisnika i načinu raspodjele dijela prihoda od igara na sreću. 

Područje dobrotvornog djelovanja je široko, a velik dio prihoda Hrvatske Lutrije namijenjen je  promicanju razvoja sporta, socijalnom i humanitarnom radu, kulturi, borbi protiv zlouporabe droga i svih drugih oblika ovisnosti, rješavanju problema osoba s invaliditetom, izvaninstitucionalnoj naobrazbi i odgoju djece i mladih te razvoju civilnog društva.  Za ove namjene u 2018. godini Hrvatska Lutrija izdvojila je 92,09 milijuna kuna, za prvih osam mjeseci 2019. godine izdvojeno je 74,7 milijuna kuna te se očekuje da će do kraja 2019. biti uplaćeno više od 110 milijuna kuna.

Osim tog dijela Hrvatska Lutrija u svoj koncept poslovanja ugradila je društvenu odgovornost u punom smislu tih riječi i uključuje se u projekte od društvenog značaja.  Tako sudjeluje u brojnim manifestacijama odnosno autentičnim događajima koji njeguju hrvatsku tradiciju - dugi niz godina Hrvatska Lutrija sudjeluje u realizaciji Sinjske alke čime je doprinijela priznavanju njezina statusa kao UNESCO-ve nematerijalne baštine u Europi. 

Uz Sinjku alku, ponosno je sponzorirala ovogodišnji 22. Maraton lađa, a godinama sudjeluje i potpomaže najveću smotru folklora Vinkovačke jeseni. Croatian Grand Chess Tour 2019., Festival kajkavskih popevki, Prvenstvo Hrvatske u odbojci na pijesku, 24sataRUN, pošumljavanje opožarenih područja Dalmacije 'Boranka i mnogi drugi projekti u koje se tijekom 2019. g. uključila, pokazuju kako je područje djelovanja doista široko te kako Hrvatska Lutrija kroz ovakve projekte sudjeluje u promicanju vrijednosti i unapređenju društva u cijelosti. 

Novi UZV uređaj
Osim kroz državni proračun, u koji je u gotovo pola stoljeća uplaćeno cca 2,6 milijarde kuna za spomenute svrhe, Hrvatska Lutrija se uključuje u različite projekte i tako nastoji podsjetiti javnost na svoju ulogu ruke podrške koja je usmjerena prema društvu i zajednici. 

Ovog listopada Hrvatska Lutrija ostvarila je suradnju s dva KBC-a - Split i Zagreb. Luda splitska noć, tradicionalno splitsko događanje, vratila se u velikom stilu zahvaljujući Hrvatskoj Lutriji koja je, 12. listopada, u Splitu proslavila 15. rođendan Kladionice te svim Splićanima pružila odlična četiri sata zabave, sportskih natjecanja i igara te veliki besplatni koncert popularnog TBF-a i gostiju - Giuliana i Diktatora, Mucala, Zorice Kondže i Klape Filip Dević.

Tim povodom Hrvatska Lutrija je donirala 45.000 kuna Kliničkom bolničkom centru Split, a donaciju je primio ravnatelj KBC-a, prof.prim.dr.sc. Julije Meštrović, dr.med. U ponedjeljak, 28. listopada, u prostorima ravnateljstva KBC-a Zagreb, Hrvatska Lutrija i Klinički bolnički centar Zagreb potpisali su Sporazum o partnerskoj suradnji. Svrha dogovorene suradnje je poboljšanje uvjeta svakodnevne skrbi za onkološke  pacijente, konkretno pomoć u nabavi novog UZV uređaja koji će imati veliku ulogu u obrazovanju budućih stručnjaka u ovom području medicine.

"KBC Zagreb, jedina bolnička ustanova u zemlji sa statusom Nacionalne bolnice nulte kategorije, nastavna je baza studentima Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i studentima Zdravstvenog veleučilišta u Zagrebu te mjesto gdje liječnici obavljaju specijalizacije i subspecijalizacije, a jedan ovakav uređaj svakako će pridonijeti podizanju nivoa usluge i obrazovanja. Stoga će ova suradnja imati višestruke efekte", tom je prigodom izjavio ravnatelj KBC-a Zagreb, prof.dr.sc. Ante Ćorušić. 

Profit nije prioritet
Hrvatska Lutrija priredila je novu igru, brojčanu lutriju 'Moj prvi milijun', a potpisnici Sporazuma pozvali su na igru jer će se dio prihoda od prodaje ove lutrijske igre izdvajati u korist KBC-a Zagreb. Igrači brojčane lutrije "Moj prvi milijun" imaju mogućnost osvojiti 10 dobitaka po 1000 kuna svakog dana, a u završnom izvlačenju 27. prosinca najsretniji će dobitni broj donijeti dobitak od 1.000.000 kuna. 

"Hrvatska Lutrija je društveno odgovorna kompanija, kojoj nije prioritet samo stvaranje profita, već kroz odgovorno priređivanje igara i generiranje sredstava za društveno korisne djelatnosti, stvarati poticajno i sretno okruženje za rast i razvoj. Sretniju Hrvatsku.", izjavio je Mario Musa, predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije.

Komentari (4)
  • miami
    miami 19:14 3.11.2019.

    Molim TV , da obiđu staračke domovi / privatne i gradske / Situacija je teška ,hrana ne zadovoljava,
    njege nema, nema nikakvih sadržaja… Moraju progovoriti zaposlenici, koji znaju kako se starci
    zakidaju….NEMA KONTROLE.

  • miami
    miami 19:11 3.11.2019.

    Imala sam priliku , kad sam bila studentica obići jedan DJEČJI DOM…..izgrađen sredstvima
    HRVATSKE LUTRIJE…… To je bio jedan od najlošije izgrađenih objekata koji sam obišla …
    Parketi su stršali u zraku zbog izljeva vode I LOŠE IZVEDENIH
    -vodovodnih instalacije
    -podova
    -stolarije vanjske i unutarnje najjeftiniji materijali>…
    Nametalo se odmah pitanje: Pa, kako su to šlampavo napravili …??? Danas -znam , POKRALI
    SU NOVAC NAMIJENJEN HUMANIM SVRHAMA ……/ tako se barem reklamiraju/ a u bilancama
    predstavili trošak pitaj boga koliko…

  • miami
    miami 18:55 3.11.2019.

    PODIGNITE CIJENU SEKUNDE ZA REKLAME NA TELEVIZIJI

    Zbog niske cijene sekundi, mi koiisnici televizije TRPIMO nevjerojatan reklamni teror ….
    Molimo Vas, prestanite s tim zlostavljanjem ….prije, poslije, unutar, nakon., sprijeda, straga
    pa– hebete nas stalno, s tim reklamama…to vije nije normalno, ni ljudski.

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!