Za oglase 1,4% manje – uloženo 1,47 milijardi kuna

Autor: Marija Crnjak , 10. lipanj 2018. u 22:00
Kriza u Agrokoru utjecala je na pad oglašavanja

Oglašivači su 2017. godini na oglase na TV postajama potrošili 741 milijun kuna, što je pad od 2,2 posto.

Tržište oglašavanja je lani palo prvi put nakon četiri godine kontinuiranog rasta. Oglašivači su lani u zakup oglasnog prostora uložili 1,47 milijardi kuna, što je 1,4 posto manje u odnosu na 2016. godinu.

Pad je u najvećoj mjeri posljedica krize u Agrokoru, s obzirom da se procjenjuje da taj koncern čini između 8 i 9 posto ukupnog tržišta zakupa medija, zaključak je analize Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA).

Najviše se i dalje troši na oglašavanje na TV postajama. Oglašivači su 2017. na oglase na TV postajama potrošili 741 milijun kuna, što je pad od 2,2 posto, no na TV i dalje otpada oko 50 posto tržišta.

Podaci za prošlu godinu pokazuju da oglašavanje u online medije i dalje raste, vrijednost oglašavanja na Internetu iznosila je 245 milijuna kuna, a digitalno oglašavanje je postalo glavni kanal oglašavanja prvenstveno za male i srednje tvrtke.

Oglašavanje u tisku procijenjeno je na 218 milijuna kuna, što je 13,3 posto manje u odnosu na 2016. i čini 15 posto udjela u ukupnom oglašavanju. Oglašavanje na radio postajama iznosilo je, pak, 127 milijuna kuna, 0,4 posto manje nego godinu dana prije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close