Ovogodišnji WMF u znaku stranih predavača

MARKETING&MEDIJI 3.7.2012. 22:00 Majda Žujo

U Rovinj dolaze urednici Guardiana, potpredsjednik Hearst Magazinesa, direktor HuffPost Labsa i mnogi drugi svjetski stručnjaci za medije

Stara tvornica duhana u Rovinju i ove će godine na tri dana postati glavno okupljalište medijskih, marketinških i PR stručnjaka koji će naći na petom Weekend media festivalu. Od 20. do 23 rujna taj će najveći regionalni festival komunikacija ugostiti niz uglednih predavača iz regije i iz svijeta koji će raspravljati o aktualnim temama iz industrije.

Atraktivni gosti
Među najatraktivnijim imenima najavljeni su poduzetnik Emil Tedeschi, direktor Radiotelevizije Srbije Aleksandar Tijanić te direktor programa Al Jazeere Goran Milić, dok sa svjetske medijske scene dolaze Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa, Gabriel Dance, interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku, Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe te Jay McGill, viši potpredsjednik Hearst Magazinesa. “Ovogodišnji Weekend media festival ugostit će najviše stranih predavača dosad. Nastojali smo pokriti sve teme važne za industriju no nismo htjeli da program bude monoton i dosadan pa smo uveli i neke novitete”, poručio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala dodajući kako će ovogodišnji festival biti veći, provokativniji i uzbudljiviji nego ikada.

Jubilarno izdanje
“Došli smo do jubilarnog petog izdanja festivala, a jedino se prve godine festival nije održavao u krizi. No unatoč tome festival je rastao, rastao je broj posjetitelja i broj predavača a lani ga je posjetilo čak četiri tisuće ljudi”, pohvalio se Ricov. Kako je najavio direktor programa festivala Nikola Vrdoljak, novost na ovogodišnjem Weekendu je format “Hard Talk”, u kojem će Tedeschi, Milić i Tijanić raspravljati o brendovima i medijima te “Pogled preko plota” koji bi trebao otkriti što se događa na medijskoj sceni u “susjedstvu”, odnosno kakvi su mediji, kako se razvija agencijsko tržište i kakvo je digitalno tržište u svakoj od bivših republika nekada zajedničke nam države.

Revija najboljih
Novina je i BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija koja se organizira u suradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje (HURA). Na njoj će agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore moći predstaviti svoje radove koji će kontinuirano biti prikazivani u posebnoj dvorani u sklopu festivala. Među brojnim panelima atraktivan za posjetitelje zasigurno će biti onaj na temu filma u Hrvatskoj i može li on biti gledan i profitabilan, panel o TV rejtingu te panel o novinarstvu u Hrvatskoj i gdje se ono u Hrvatskoj uopće događa.Weekend će se baviti i nizom tema iz područja nove tehnologije pa će se tako raspravljati i o novim medijskim igračima digitalnog doba. Veliko zanimanje za start up scenu potaknulo je organizatore da joj se u većoj mjeri posvete na festivalu. Tako će se na Weekendu predstaviti najzanimljiviji start upovi u našoj regiji, a novost je i službena suradnja Weekend Media Festivala s Pioneers festivalom iz Beča, jednim od najzanimljivijih tehnoloških festivala u središnjoj Europi. Predstavljanje zanimljivih start upova pratit će i tročlani žiri koji će jednom od start upova omogućiti sudjelovanje na Pioneers Festivalu u Beču, a osim publike iz regije očekuju se i gosti iz nekoliko venture capital fondova.

  1. Ključne riječi
  2. WMF (Weekend Media Festival)

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh