Kampanje na 26 tržišta donose im ove godine 40-50% prihoda

Zagrebačka agencija radi za četiri brenda The Coca-Cola Company, među kojima je Cappy, te razvijaju brend za novi proizvod slovenske vinarije Zagrebačka agencija radi za četiri brenda The Coca-Cola Company, među kojima je Cappy, te razvijaju brend za novi proizvod slovenske vinarije

Agencija Bruketa&Žinić&Grey s rekordnim rezultatima rada za klijente u inozemstvu.

Prije nešto više od godinu dana zagrebačka reklamna agencija, dotad poznata pod imenom Bruketa&Žinić OM, preimenovala se u Bruketa&Žinić&Grey te je zajedno sa sestrinskom agencijom Brigada postala brand, product & retail design hub te digital shopper hub za globalnu mrežu Grey grupe. Tom su prilikom Davor Bruketa i Nikola Žinić izjavili kako im se sada, među ostalim, otvaraju brojne prilike za rad na inozemnim tržištima i s globalnim oglašivačima.

To i ne čudi s obzirom na to da je Grey grupa dio najveće svjetske grupacije za komunikacijske usluge WPP koja djeluje u 112 zemalja, najkreativnija je grupa na međunarodnome festivalu kreativnosti Cannes Lions od 2011. do 2017. te je najučinkovitija grupa na globalnome indeksu učinkovitosti (Effie Effectiveness Indeks) od 2012. do 2018. godine.Ove godine u agenciji Bruketa&Žinić&Grey, koja broji gotovo stotinu zaposlenih, procjenjuju kako će im udio od inozemnih prihoda doseći između četrdeset i pedeset posto zahvaljujući projektima s kojima će biti prisutni na 26 inozemnih tržišta, što je za njih rekordan postotak.

"Riječ je ne samo o poslovima osmišljavanja komunikacijskih rješenja za druge agencije unutar Grey mreže, kao što su podružnice u New Yorku, Londonu, Rusiji i Turskoj, već i o vlastitim klijentima u rasponu od globalnih oglašivača kao što su The Coca-Cola Company i BAT, preko regionalnih kao što je Addiko banka te manjih brandova poput švicarske čokolade Favarger", kaže direktorica međunarodnog poslovanja agencije Ivanka Mabić Gagić i dodaje kako su ove godine unutar europske mreže Grey dobili najbolje ocjene od svojih klijenata u Kantarovom ispitivanju za WPP-ov Vantage program.

 

Mabić Gagić

Riječ nije samo o osmišljavanju rješenja za druge agencije Grey mreže već i o vlastitim klijentima.

"Izuzetno je zanimljivo i inspirativno planirati, osmišljavati i voditi složene komunikacijske projekte iz Zagreba, a koji će se moći vidjeti diljem Europe, od Austrije, Italije, Švicarske, do Moldavije, Letonije, Latvije i Estonije i u brojnim drugim zemljama", kaže Valentina Bugarin, account direktorica u agenciji za projekte The Coca-Cola Company za centralnu i istočnu Europu.

Agencijski projekti su tijekom protekle godine realizirani i za klijente u Velikoj Britaniji, Rusiji, Sjedinjenim Američkim Državama, a u pripremi je i projekt za belgijskoga klijenta za Europu. Od inozemnih projekata ističu još i brand strategiju glavnoga grada Kazahstana, Astane, koju su izradili zajedno s Horwath HTL-om. Također ističu i rad na razvoju novog proizvoda za europsko tržište koji su osmislili zajedno s velikom slovenskom vinarijom Radgonske gorice, kao i kampanje za brandove Cappy, AdeZ i Smartwater na europskome tržištu.

Prošle godine agencija je proširila i svoje digitalne usluge regrutiranjem novog digitalnog tima s višegodišnjim iskustvom u radu s nekima od najvećih regionalnih brandova, a koji danas funkcionira kao digital shopper hub Grey grupe. Kao jedan od većih projekata u protekloj godini ističu redizajn i unapređenje korisničkog iskustva web aplikacije Grey People Finder za globalnu Grey mrežu. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!