ADC Hrvatska dio europske mreže kreativnosti

Autor: Ivan Delaš , 31. svibanj 2009. u 22:00

Europska asocijacija pruža lakšu mogućnost nastupa na svjetskoj sceni

U povodu osnivanja hrvatske podružnice Art Directors Cluba Europe, neprofitne organizacije koja okuplja kreativnu izvrsnost iz više interdisciplanarno povezanih područja poput dizajna, filma, oglašavanja, arhitekture i fotografije, kontaktirali smo Ivicu Vidovića, predsjednika Uprave agencije McCann Erickson i prvog predsjednika novoosnovane udruge ADC-a.

“ADC Croatia bit će službeno primljen u europsku asocijaciju na ovogodišnjem skupu europskih kreativaca u Barceloni od 11. do 14. lipnja gdje ćemo ujedno imati priliku predstaviti nacionalnu kreativnu scenu”, izjavio je Vidović i dodao kako osnivanjem udruga pruža mogućnost višestrukog umrežavanja s drugim nacionalnim klubovima, participaciju u prezentiranju i natjecanju u okvirima godišnjih europskih kreativnih ostvarenja, a usto i prateći edukacijski prostor iskoristiv za mlade kreativne potencijale u našoj sredini. Međutim, naglasio je i kako tek predstoji odraditi najvažniji zadatak – zadatak stvaranja udruge utemeljene na jasnoj viziji uloge i formata djelovanja ADC Hrvatska te je osim formalne registracije u tijeku i natječaj za izradu vizualnog identiteta i uspostavljanja kriterija i procesa učlanjivanja. “Na svim budućim članovima ADC Hrvatska leži važan i odgovoran zadatak da osmisle viziju sadržaja i načina funkcioniranja udruge. Mislim da ta, nazovimo, platforma na kojoj počiva misija ovakve udruge treba imati visoko podignutu ljestvicu prepoznavanja kreativnih vrijednosti, te uvažavanja i unapređenja kreativne uspješnosti. To pretpostavlja da će naša udruga djelovati afirmativno i meritorno danas i u svijetu najjačoj industriji – industriji kreativnosti, koja duboko ponire u područje kulture, umjetnosti, zabave i poglavito tržišnih komunikacija”, rekao je Vidović. Naglasio je kako je kreativni potencijal u ovoj maloj zemlji zaista respektabilan, prepoznat i uvažavan, i to ne samo u bližoj regiji nego i šire. Dokaz za to su mnoge osvojene nagrade, nastupi i prezentaciji uvaženih kolega diljem svijeta.“Stoga primijenimo kreativne standarde, educirajmo i razvijajmo nove mlade talentirane kreativce, uspješno promovirajmo ADC Hrvatska da bismo u vlastitoj sredini i međunarodnoj zajednici bili prepoznati i uvaženi”, zaključio je Vidović.

Komentirajte prvi

New Report

Close