Tedeschi uzima beogradsku Arenu

Foto: Pixsell Foto: Pixsell

Atlantic grupi je tržište Srbije drugo po veličini na kojem su nazočni i zato je sinergija vidljiva, a posebno od kompanije koja je ionako značajno vezana uz sport. Najznačajnije sponzorstvo Atlantic grupe je nad košarkaškim klubom Cedevita Zagreb, ali kao sponzor je prisutna i u skijanju, biciklizmu...

Atlantic grupa jedina je dostavila ponudu za glavnog sponzora Arene, višenamjenske sportske dvorane u Novom Beogradu. Srbijanske Večernje novosti su objavile informaciju da je ‘Beogradska arena’ u utorak primila samo jednu ponudu za glavnog sponzora i da je riječ o Atlanticu, što je i potvrđeno. Službenih izjava iz domaće kompanije nema, a ni vodstvo Arene ne želi davati komentare. No, jasno je da s takvom ponudom svaki ponuđač, pa tako i Atlantic grupa, želi učvrstiti imidž na za nju bitnom tržištu, dok će Arena moći unaprijediti sadržaje, kojih je godišnje između 50 i 70, kako je rečeno za Novosti.

Atlantic grupi je tržište Srbije drugo po veličini na kojem su nazočni i zato je sinergija vidljiva, a posebno od kompanije koja je ionako značajno vezana uz sport. Najznačajnije sponzorstvo Atlantic grupe je nad košarkaškim klubom Cedevita Zagreb, ali kao sponzor je prisutna i u skijanju, biciklizmu... Atlantic Grupa je u Srbiji vlasnik kompanija Grand Prom, Soko Štark i Foodland, kao i proizvodnog pogona Palanačkog kiseljaka i Multivite. Prihvati li se ova hrvatska ponuda, a prema pisanju srbijanskih medija to je vrlo izvjesno, tada će i nakon potpisanog ugovora kompanija Emila Tedeschija moći mijenjati ime dvorane, na način da uz njeno ime doda i ime svoga brenda. Hoće li to biti primjerice Smoki ili neko drugo ime od zastupljenih brendova u Srbiji, u kompaniji ne govore. Također, moći će postaviti oznake s novim nazivom u unutrašnjosti objekta i kontrolirati zaključivanje ugovora s ostalim sponzorima.

Odluka o novom sponzoru beogradske Arene bit će poznata za 14 dana kada Komisija za izbor naslovnog sponzora utvrdi da su formalno i pravno ispunjeni svi uvjeti iz natječaja. Još se ljetos govorilo da najveće šanse za glavno sponzorstvo imaju kompanije Samsung i Huawei. No, izgleda da je u konačnici interes ostao samo na Atlanticu. Navodno je kompanija ponudila iznos od traženih 1,25 miliijuna eura. Ugovor se sklapa na pet godina. Do ove godine dvorana se zvala Kombank Arena po glavnom sponzoru Komercijalnoj banci. Osim sportskih natjecanja, u njoj se održavaju i koncerti, sajmovi, kongresi. Prostire se na 48.000 četvornih metara na 6 etaža, a može primiti najviše 25.000 gledatelja.     

Komentari (1)
  • viewer
    viewer 11:53 15.9.2017.

    A šta radi Bandić zadnjih deset godina po tom pitanju? Zar i zagrebačka arena nije mogla u zadnji deset godina uprihoditi desetak milijuna eura!? Impotentne gradske uprave baš briga, nije njihov novac. SRAMOTA!

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve