Ni ‘anđeli’ ne mogu bez logistike i promocije

Autor: Bernard Ivezić , 04. rujan 2012. u 22:00

Da bi uspjele, nove tehnologije trebaju snažnu logistiku i marketing na globalnoj razini. Potvrđuje to i projekt 3D virtualnoga trgovačkoga centra Hrvoja Prpića

O Trilleniumu, 3D virtualnom trgovačkom centru, mnogo se govorilo u posljednje tri godine, i to ne samo zato što je posrijedi prvi takav projekt u trgovini na svijetu nego i zato što su već u testnoj fazi u njemu svoje proizvode držali igrači poput Konzuma, Mercatora i One2Playja.

I zato što je to projekt Hrvoja Prpića, prvoga hrvatskog poslovnog anđela i suosnivača HGspota. Sam Prpić ističe da je glavni razlog zašto bi se o Trilleniumu trebalo govoriti taj što je uspio na web prebaciti tehnike poput stavljanja najtraženijih proizvoda na kraj trgovine te tepiha na mjestu gdje se žele zaustaviti kupci. Kao i sve druge mlade tehnologije, da bi uspjela, i ta treba snažnu logistiku i marketing na globalnoj razini. To domaćim malim ulagačima nije izvedivo, pa se prilagođavaju.Dio te izvozne infrastrukture, koja ih logistički i marketinški podržava u širenju, razvili su Amerikanci. Once Sport, Prpićev drugi projekt s globalnom aspiracijom na kojem radi s partnerima, koristi Appleove tehnologije kao platformu za širenje. Once Sport aplikacija je za iPhone i iPad koja se može besplatno skinuti s App Storea, koji je pak dostupan svuda u svijetu i uz logističke rješava i dio promotivnih problema. Jasan je to pokazatelj da su logističke i marketinške muke izvoznika u nekim slučajevim manje, a u nekima veće. No, najveće su kod projekata koji donose najviše inovacija i slijedom toga najveći povrat.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Trillenium nije prvi takve vrste u svijetu. Bilo ih je prije tri godine (), a ima ih i sada. Zašto nisu uspjeli? Postoji dobar razlog za to. 🙂

I ?

New Report

Close