Ukupno 71 vozilo neće na licitaciju, zašto će HAK uništavati vozila?

Autor: Marija Brnić , 01. prosinac 2017. u 13:48
Foto: Zarko Basic/PIXSELL

Nepoznato je li to već bila HAK-ova praksa i u kakvom su stanju auti, stari i 40-ak godina, neki i stranih tablica.

Neuobičajen javni poziv objavio je Hrvatski autoklub prije desetak dana. Do 22. prosinca poziva vlasnike ukupno 71 automobila koji se nalaze na HAK-ovim carinskim smjestištima, a ne pojave li se s dokazom o vlasništvu i ne dođu s potvrdom da "više na snazi nije odluka ili mjera državnih tijela kojom im je vozilo privremeno oduzeto i povjereno na čuvanje HAK-u", najavljuju da će pristupiti njihovu uništenju. 

Bez odgovora
Što točno podrazumijeva davanje na uništenje vozila za koje se narednih dana ne pojave uredni vlasnici i zašto se odlučuje na uništenje umjesto na uobičajene licitacije automobila koje HAK upriličuje, ni nakon tjedan dana na naš upit iz HAK-a nismo dobili odgovor.  Nije tako poznato je li to bila i ranija praksa, kao niti u kakvom su stanju automobili i ostala vozila s liste.

Neobično je i da je poziv vlasnicima kojima su automobili privremeno oduzeti objavljen u Narodnim novinama, te da o njemu na HAK-ovim web-stranicama nema nikakvih informacija. Iz objavljene liste vidljivo je da se radi o starijim automobilima, čiji su vlasnici prema navedenim registracijskim oznakama s područja Zagreba, Splita, Vinkovaca, Zadra, Šibenika, Čakovca i Požege, ali velik broj automobila ima inozemne registracije, a za dobar dio ne navode se uopće registarske oznake.

Čak i bager rovokopač
Uglavnom je, inače, riječ o starijim automobilima svih poznatijih marki, a formalno, po godištu, gotovo 40 njih ulazi u oldtimere. Najstariji je na popisu BMW 1802 iz 1971., godinu mlađi Opel Rekord 1700, dva BMW-a 320 iz 1976. i 1977., a među ostalim i Porsche 944 iz 1986., dok je najmlađi koji čeka ili vlasnika ili uništenje Chrysler – Grand Cherokee iz 2002. britanskih registracija. Među vozilima s HAK-ova skladišta ima i kombija, te jedan bager rovokopač. 

Komentirajte prvi

New Report

Close