Zagrebačka zračna luka modernija od 70 posto aerodroma u Europi

Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL Foto: Tomislav Miletic/PIXSELL

U prvim mjesecima su zabilježena veća kašnjenja zrakoplova nakon što se promet prebacio sa starog na novi terminal.

Novi terminal Zračne luke Zagreb otvoren je prije pola godine. A i prije nego što je otvorio vrata putnicima, u javnosti je bilo dosta polemika zbog njega. Dovodili su se u pitanje primjerice kvaliteta izvedenih radova, kapacitet, tehnologije i procesi koji su primijenjeni u novoj putničkoj zgradi vrijednoj više od 300 milijuna eura, piše Večernji list.

Koncesionari okupljeni u tvrtku Međunarodna zračna luka Zagreb, predvođeni francuskim kompanijama Bouygues i Aerports de Paris, uspjeli su taj projekt realizirati u roku od tri godine, kako je bilo i predviđeno koncesijskim ugovorom, tako da ni završetak gradnje ni samo otvaranje terminala nisu kasnili. No otkako je otvoren novi terninal kasnili su zrakoplovi.

U prvim mjesecima su zabilježena veća kašnjenja zrakoplova nakon što se promet prebacio sa starog na novi terminal. U javnosti se polemiziralo o tome je li kapacitet novog terminala dostatan za predviđeni bro putnika od pet milijuna u prvoj fazi, odnosno ima li dovoljno aviomostova i stajanki, imali dovoljno prostora među njima, kako je organiziran prihvat i otprema putnika i zrakoplova... Kritike na račun novog terminala bile su vezane i uz određene incidente, koji se doduše događaju i u drugim zračnim lukama, ali se u slučaju novootvorene Zračne luke Franjo Tuđman očekivalo da sve bude besprijekorno.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve