Valamarov hotel u Rapcu prvi TUI-jev Family Life hotel u RH

Detalje suradnje s TUI-jem još ne otkrivaju Detalje suradnje s TUI-jem još ne otkrivaju

Nakon Agrokorove Karisme, postaju druga hotelska tvrtka u nas čiji hotel će poslovati pod jednim od TUI-jevih nosećih brendova.

Nadzorni odbor Valamar Rivijere na sjednici održanoj u utorak odobrio je investiciju od 196 milijuna kuna u Family Life Bellevue Resort u Rapcu, čije se otvorenje planira 2017. godine. Iz Valamara ujedno javljaju da je odobreno  potpisivanje ugovora o trogodišnjoj suradnji s vodećim svjetskim turističkim operaterima TUI Northern Europe, TUI UK i TUI Nordic Holding, u sklopu koje bi Family Life Bellevue Resort u Rapcu 2017. godine postao prvi TUI Family Life hotel u Hrvatskoj.

Valamar time postaje druga hotelska kompanija u Hrvatskoj čiji hotel će poslovati pod jednim od TUI-jevih nosećih brendova, nakon Agrokorove Karisme, čiji hoteli u Makarskoj posluju pod brendom Sensimar Adults only.  "Ulaganjem će se podići kvaliteta i broj smještajnih jedinica od 4 zvjezdice te kreirati brojni novi vodeni, obiteljski, ugostiteljski i sportski, sadržaji", ističu u objavi iz Valamara, no ne iznose detalje o suradnji. Najavljuju da će to učiniti za nekoliko tjedana, kad se očekuje potpisivanje ugovora s predstavnicima TUI-ja.

 

196milijuna

kuna iznosi ulaganje u Family Life Bellevue Resort

Inače, TUI raspolaže s oko 245 tisuća hotelska kreveta u 350 hotela u više od 25 zemalja, gdje se pojavljuje kao investitor, operater ili u obliku franšize. Kako je poznato, TUI je u Karismu ušao kao investitor i operater, a detalji suradnje s Valamarom bit će poznati uskoro, kao i eventualni planovi buduće suradnje na nekim drugim destinancijama. Među njima bi se mogao naći i Rab, ako Valamaru uspije kupnja hotelske kuće u većinskom vlasništvu države Imperial Rab.

Valamar je iskazao interes na natječaju provedenom još prije izbora, a natječaj za obvezujuće ponude očekuje se ovih dana. Inače, Family Life jedan je od vodećih TUIj-evih brendova, uz RIU, ROBINSON, TUI Magic Life, TUI BLUE, Sensimar, Sensatori brend. Family Life hotele karakteriziraju moderan dizajn, veliki bazenski kompleksi s vodenim sadržajima, klubovi za djecu i tinejdžere, sadržaji za bebe, roditelje te animaciju svih generacija, što se uklapa i u Valamarov koncept poslovanja na Jadranu.

Brend koji se pojavljuje u TUI-jevim destinacijama od Španjolske do Grčke i Turske najčešće uključuje all inclusive uslugu. Valamar je jučer objavio i revidirane rezultate poslovanja za 2015., prema kojima je kompanija ostvarila prihod od 1,3 milijarde kuna (+18%), uz porast EBITDA (dobit prije kamata i amortizacije) od 49 posto. U Rabac do 2018. planiraju uložiti 430 milijuna kuna s ciljem repozicioniranja portfelja na četiri zvjezdice i stvaranja ponude visoke dodane vrijednosti. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!