Utjecaj ‘digitalnog korisnika’ na hrvatsko gospodarstvo

Autor: Sponzorirani članak , 06. veljača 2013. u 08:00
Luka Baranović

Deloitte će na konferenciji 12. veljače prezentirati utjecaj mobilne i ICT industrije na druge industrijske grane te značaj društvenih mreža.

U sklopu konferencije posvećene tehnologiji, medijima i telekomunikacijama, koju konzultantsko-revizorska tvrtka Deloitte održava već niz godina, ove će godine po prvi put biti predstavljeni i rezultate istraživanja navika „digitalnog korisnika“, provedenog u Hrvatskoj.

Rezultati ovog istraživanja bit će povezani s globalnim trendovima i stavljeni u kontekst razvoja hrvatskog gospodarstva. Osim toga, u suradnji s tvrtkom Drap, Deloitte će dati pregled utjecaja društvenih mreža i razvoja novih tehnologija na hrvatsko gospodarstvo. „Ove smo godine odlučili staviti poseban naglasak na navike potrošača u Hrvatskoj, pa će tako na konferenciji biti moguće saznati na koji način Hrvati koriste mobilne uređaje, koje marke uređaja preferiraju, koliko su spremni platiti usluge i brojne druge pokazatelje relevantne za hrvatsko tržište“, navodi Luka Baranović, Deloitteov stručnjak za sektor tehnologije, medija i telekomunikacija.

Ovogodišnji trendovi bit će prezentirani na konferenciji koja će se održati 12. veljače u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade. U sklopu konferencije bit će održan i okrugli stol na kojem će o sinergiji sektora tehnologije, medija i telekomunikacija i hrvatskog gospodarstva raspravljati Ivona Janjić, direktorica Sektora marketinga u Konzumu, Hrvoje Veselko, direktor prodaje u Vipnetu, Ivan Skender, operativni direktor Sektora za marketing za poslovne korisnike, T-HT, Igor Strejček, direktor Direkcije upravljanja distributivnim kanalima, Erste banka, Luka Vončina pomoćnik ministra, Ministarstvo zdravlja, Davor Runje direktor agencije DRAP.

Sudionici okruglog stola raspravljat će o trendovima transformacije tvrtki u svrhu prilagodbe poslovanju u digitalnom dobu, zatim o tzv. „Big Data Analyticsu“ i integraciji podataka o korisnicima društvenih mreža, kao alatima koji bi trebali tvrtkama omogućiti strukturiraniji pristup tržištu, upravljanju kanalima za komunikaciju s korisnicima, prilikama i prijetnjama koje mobilni uređaji i digitalna povezanost nose pojedinim industrijskim granama i o općenitim trendovima u sektoru.
 

New Report

Close