Lidl je u četvrtak predstavio svoju novu robnu marku "Okusi zavičaja".
Riječ je o 60-ak autohtonih hrvatskih prehrambenih proizvoda koji će se nuditi u prodajnom lancu toga trgovačkog centra. Kako je na konferenciji za novinare objasnio Boris Lukšić, predsjednik Uprave Lidla, te će proizvode, pod trgovačkom markom tog lanca, isporučivati 25 dobavljača.
Zasad se planira njhova distribucija samo u 84 Lidlove prodavaonice u Hrvatskoj, ali radi se i na njihovu plasmanu u Europi. Među ostalim, u liniji su sir škripavac, fileti slanih inćuna, čvarci, jeger, domaći rezanci, kravlja skuta te međimursko bučino ulje. Trenutačno je u Lidlovu asortimanu oko 1550 artikala, a od čega njih 450-600 dolazi iz Hrvatske. Nakon što je nedavno Lidlova ponuda obogaćena pekarnicama, najavljeni su i hladnjaci za pića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu