‘Stalni rast niše nautičkog turizma važan za produljenje sezone’

Autor: Lucija Špiljak , 22. siječanj 2019. u 21:59
U 2017. naše marine su od nautičara uprihodile 855 mil. kuna/ Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Prosječni nautički gost dnevno potroši 60% više od ‘običnog’, a nove potrošače na sajmu Boot u Njemačkoj ‘vabe’ brojne naše marine i charteri.

Nautički turizam jedan je od ključnih segmenata hrvatske turističke industrije, a nautičari čine zahvalne goste koji u prosjeku dnevno troše 126 eura, što je gotovo 60% više od prosječnog turista.

Od 2012. ta potrošnja narasla je za 26%, govore podaci istraživanja Tomas.

"Spremni su izdvojiti više za kvalitetnu ponudu, a kontinuirani rast ove niše važan je za produljenje sezone", objasnio je predsjednik HGK ŽK Šibenik Ivan Soža. Broj charter plovila u Hrvatskoj narastao je na 4375, a više od pola milijuna nautičkih gostiju ostvarilo je gotovo 3,5 milijuna noćenja.

Marine s više od 17.000 vezova 2017. su uprihodile 855 milijuna kuna. Od toga je 598 milijuna od iznajmljivanja vezova. Na 50. izdanju najvećeg nautičkog sajma u Europi, Boot Düsseldorf, ova rastuća hrvatska turistička niša predstavlja ponudu pred više od 250.000 posjetitelja.

U organizaciji HGK na štandu HTZ-a uz 2000 izlagača iz 68 država, izlažu hrvatske marine i charter kompanije Burin Yacht Charter, Croatia Yachting, Marina Hramina, Offshore Boote, Ultra Sailing, Marina Veruda, Angelina Tours, Denebola Charter i Anamore Yachting, te TZ-i nekoliko županija i 20-ak samostalnih izlagača iz brodogradnje, brodske opreme, marina, chartera, brodara.

Komentirajte prvi

New Report

Close