Saznajte kako izraditi kvalitetnu, jaku i zaokruženu strategiju nastupa na društvenim mrežama

Autor: Sponzorirani članak , 06. svibanj 2015. u 09:01
Foto: Miraku Edukacijski Centar

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima.

Društvene mreže postale su sve važniji i nezaobilazni kanal komunikacije između tvrtke, branda ili pojedinca s korisnicima, konzumentima ili obožavateljima. Facebook je prijavio profit od 642 milijuna dolara, daleko iznad očekivanja, a prihod od mobilnog oglašavanja rastao je nevjerojatnih 72 posto, na 2,5 milijarde dolara. Facebook danas 59 posto prihoda od oglašavanja dobiva preko mobilnog Interneta, dvostruko više nego prošle godine.

Također, društvene mreže otvorile su novi prostor na kojem tvrtke provode svoje marketinške i PR aktivnosti, prostor na kojem vladaju nove zakonitosti. Tvrtka, brand ili pojedinac više ne postavljaju pitanje trebaju li nastupiti na društvenim mrežama, već razmišljaju o tome kako to napraviti i koje društvene mreže pritom odabrati. Primjerice, Facebook i Google danas pokrivaju dvije trećine svojega mobilnog oglašavanja u svijetu.

Na kojim je društveno-mrežnim kanalima poželjno nastupiti, kako to napraviti i zašto, kako definirati ciljeve nastupa pojedinca, tvrtke ili branda te kako doći do fanova naučit ćete na seminaru i radionici Strategija nastupa na društvenim mrežama, koji će se u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra  održati 14. i 15. svibnja.

Polaznici će na temelju stečenih teorijskih i praktičnih znanja i vještina moći definirati društvene mreže primjerene vlastitoj poslovnoj praksi, zahtjevima i ciljevima, a na kojima će tvrtka nastupiti, te izraditi zaokruženu strategiju nastupa tvrtke ili branda na tim društvenim mrežama i prepoznati sadržaj kao ključ za ispunjenje zadanih ciljeva.

Seminar je ujedno i 2. modul specijalističkog programa Community manager Akademija. Community management Akademija sastoji se od 3 modula ukupnog trajanja 60 nastavnih sati, a trajanje svakog modula je 20 nastavnih sati. Više o Akademiji možete saznati na službenim web stranicama.

Seminar i radionica će se održati u Zagrebu – FORUM Zagreb, a sve dodatne informacije možete pogledati na web stranicama.

New Report

Close