Ovogodišnje izdanje obrazovnoga projekta Turistička kultura obogaćeno je novim sadržajima, mrežnom stranicom projekta Turistička kultura i pratećim interaktivnim priručnikom koji su predstavljeni na današnjoj konferenciji za novinare. Riječ je o multimedijskome sadržaju koji će svim zainteresiranima omogućiti preuzimanje brojnih informacija o Hrvatskoj i njezinim turističkim potencijalima, a bit će predstavljeni i radovi učenika hrvatskih osnovnih i srednjih škola te učenika iz dijaspore, sudionika projekta.
„Priručnik Turistička kultura omogućuje korisnicama da upoznaju svoj mjesni, područni i državni identitet, upoznaju i otkriju tuđe identitete i vrijednosti, nauče temeljne pojmove u turizmu, osnove poduzetništva u turizmu i kulturi, dobro ovladaju svojim jezikom i stranim jezicima te pravilima lijepoga ponašanja i turističkoga vođenja te suvremenom tehnologijom“, rekla je Nansi Ivanišević, pokretačica projekta i voditeljica Odsjeka za prosvjetu i kulturu pri Uredu državne uprave Splitsko-dalmatinske županije.
Mrežna stranica, u okviru koje će se nalaziti priručnik Turistička kultura, zamišljena je kao interaktivni sadržaj turističkoga stvaranja robne marke. Namijenjena je učiteljima u osnovnim školama povezanima s turističkom kulturom te zamišljena kao obrazovno-zabavni izvor podataka za mlade kojemu je cilj da ih pouči o hrvatskim kulturno-turističkim i povijesno-zemljopisnim posebnostima te ponajprije potakne kritičko i kreativno mišljenje.
Projekt Turistička kultura započeo je 2003. godine zahvaljujući potpori brojnih partnera na čelu s glavnim pokroviteljem Coca-Colom HBC Hrvatska. Ta je tvrtka ujedno financirala stvaranje i oblikovanje suvremenoga tiskanog i mrežnog izdanja priručnika Turistička kultura koristeći se i znanjima svojih mjerodavnih stručnjaka.
„Coca-Cola HBC Hrvatska u svojim društveno odgovornim projektima posebnu pozornost usmjerava stvaranju dugoročnih partnerstva na području razvoja i odgoja mladeži te podržava obrazovne programe kao što je projekt Turistička kultura, koji poseban naglasak stavlja na razvoj mladih i kulturnu baštinu kao prepoznatljivost Republike Hrvatske“, izjavila je Boška Trbojević, direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu Coca-Cole HBC Hrvatska.
Dugoročni su ciljevi projekta Turistička kultura sustavno unapređenje znanja mladih i njihova izobrazba o baštini i turizmu, izgradnja imidža Hrvatske kao turističke zemlje te poticanje uspostave cjelovitoga upravljanje turističkom ponudom i održivim razvojem turizma u Hrvatskoj. Nova mrežna stranica i prateći sadržaji nastojat će poticati radoznalost mladih i pomagati im shvatiti svrhu učenja i aktivnoga istraživanja kako bi postali što bolji predstavnici svoje zemlje.
Podršku projektu iskazale su Anela Borčić, ravnateljica Osnovne škole „Vis“, suvoditeljica projekta, i dr. sc. Lucija Puljak, ravnateljica Osnovne škole „Pučišća“, koje su od početka aktivno uključene u projekt. Na današnjoj svečanosti naglasile su da su mladi najveći kapital za jačanje turističkoga potencijala i iskazale zadovoljstvo da svojim doprinosom mogu dati potporu projektima izobrazbe i razvoja mladeži na temelju obrazovnih programa kao što je Turistička kultura.
Svi zainteresirani mogu preuzeti interaktivni priručnik te saznati više o projektu Turistička kultura na stranicama www.turisticka-kultura.com.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu