Podravkini direktori vozit će se u Tesli

Autor: Poslovni.hr , 07. svibanj 2015. u 08:56
Ilustracija Foto: Goran Stanzl /Pixsell

Koprivnička Podravka kupila je električni automobila Tesla S za potrebe menadžmenta, ali planira i nabavu manjih električnih vozila za korištenje u Koprivnici

Pred sjedištem u Koprivnici već su postavljena dva terminala za punjenje električnih vozila, a Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke pojašnjava kako Tesla neće biti namijenjena samo njemu, već cijelom menadžmentu, piše tportal. Cilj nabave električnih automobila je smanjenje emisije ugljikovog dioksida i ostvarenje ušteda za Podravku.

‘Kad je riječ o vozilu Tesla, u planu je jedno vozilo. Pored toga, u planu je nabavka, u sklopu leasinga, i određene količine manjih električnih vozila za potrebe korištenja u sjedištu naše kompanije, Koprivnici’, kažu u Podravci.

Teslu model S u Hrvatskoj je prvi nabavio i popularizirao vlasnik distributerske tvrtke Insako, Saša Cvjetojević.

Vozilo koje je kupila Podravka već je naručeno i plaćeno avansno, a u Koprivnicu bi trebalo stići u drugoj polovici lipnja. U Podravci kažu da je model S odabran zbog dometa od 350 kilometara koji je idealan za putovanje od Koprivnice do Zagreba.

Komentari (9)
Pogledajte sve

Sto ce im elektricni auto? To je za preseravanje ekipe. Novi dizel motori sa EU6 normom kakvi se ugradjuju u vecinu europskih modela imaju iznimno nizak ispuh CO2. Ovo je jos jedna ideja na tragu, mi cemo trosit novce, a sve ce platit gradjani kroz dokap mirovinaca i ostat ovce.

Odlican potez.
Dobit ce subvencije od drzave za auto kao sto je dobio Sasek i to je to.
Zasto ne iskoristit takvu priliku.
Odlican potez za kompaniju koja trazi dokapitalizaciju.


A sta to rimac ima ponudit? Bicikle?

Pa u Koprivnici i pripadajućem kraju su bicikli iznimno popularni.
Recimo onda ovako, što bi falilo da je DRŽAVNA KOMPANIJA “PODRAVKA” naručila od PRIVATNE HRVATSKE KOMPANIJE “RIMAC” električne bicikle Greyp u vrijednosti razlike cijene top opremljene Škode Octavie(ili nekog hibrida) i Tesle?

Ili recimo kad su se već odlučili za električni auto jesu li probali šemu ugradnje električnog pogona u neki standardni auto inspirirani opet Rimčevim e-M3 Evaluation vehicle?
Dakle pokušavam shvatiti logiku hrvatskih državnih menedžera i parola o poticanju hrvatske privatne industrije i pameti.

šta da napišem?jesu li oni normalni?[emo_zloban]

New Report

Close