Kakvo je digitalno doba trgovine i općenito trgovina budućnosti pokušat će u Vodicama danas i sutra odgonetnuti domaći stručnjaci na 1. konferenciji o trgovini u organizaciji Hrvatske gospodarske komore. Govorit će se o stanju i trendovima u cijelom tzv. FMCG sektoru, podsvijesti kupnje, digitalno osvještenim kupcima i omnichannel (višekanalnoj prodaji), digitalnom marketingu, kao i doživljaju prostora trgovine, predavači su marketinški i eksperti za istraživanje tržišta, te ministri Darko Horvat i Marija Vučković i predsjednik HGK Luka Burilović. Na panelu o aktualnostima u trgovini stavove će sučeliti i čelnici vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, među kojima i Ivica Katavić, ujedno predsjednik Udruženja trgovine u HGK. S njim razgovaramo o sadašnjim i budućim izazovima trgovačkog sektora.
Danas počinje prva konferencija o suvremenim trendovima u trgovini. Obzirom na važnost i status sektora u gospodarstvu, zašto tek sad prva?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Čak i popovi su prestali o tome ali evo javlja se kvazi poduzetnik sa pričom starom 10 godina.
Uključite se u raspravu