Korejce smo privukli reality showom, a Kineze ćemo Titom?

Autor: Marija Crnjak , 07. studeni 2014. u 11:07
Photo: Dusko Marusic/PIXSELL

Neslužbeno doznajemo da je ideja u Kini pokrenuti reality show po uzoru na onaj u Koreji.

Ministar turizma Darko Lorencin sljedećeg će tjedna posjetiti Koreju, Japan i Kinu, gdje će se susresti s vodećim predstavnicima institucija u čijoj se nadležnosti nalazi turističko gospodarstvo i promocija turizma te s predstavnicima turističkih agencija, turoperatora i zračnim prijevoznicima s kojima će razgovarati o intenziviranju turističkog prometa prema Hrvatskoj.

U prvih deset mjeseci ove godine Hrvatska bilježi porast turista iz Koreje od 221% u noćenjima (282 tisuće), Japana 11% u noćenjima (226 tisuće), te Kine od 35% u noćenjima (81 tisuća). Što se tiče dolazaka, turisti iz Japana bilježe porast od 12% (158 tisuća), Koreje 241% (221 tisuće) te Kine 37% (54 tisuće).

Kako smo već pisali, popularnost Hrvatske u Koreji narasla je zahvaljujući dvjema korejskim reality emisijama koje su snimane u Hrvatskoj. Turistička priča koja je u Hrvatsku dovela goste iz Južne Koreje počela je 2012. godine kada je u Hrvatskoj sniman izrazito popularan reality show The "Romantic in Croatia", a nakon toga uslijedilo je snimanje serije "Noonas over Flowers" u kojoj nekoliko poznatih korejskih glumica putuju Hrvatskom kao backpackeri.

Serija je emitirana od kraja studenog 2013. do siječnja 2014. i bila je najpopularniji turistički dokumentarac u Koreji. Broj korejskih turista u Hrvatskoj ove godine stoga je dosegnuo gotovo 200 tisuća, što je oko tri i pol puta više nego lani.

Neslužbeno doznajemo da je ideja u Kini pokrenuti reality show po uzoru na onaj u Koreji. I dok Korejci u Hrvatskoj između ostalog 'vole kvalitetno jesti i piti' (kako nam je svojevremeno otkrio Zoran Horvat, predsjednik Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba osnovanog ljetos uz podršku Veleposlanstva Republike Koreje), poznato je da Kineze zanimaju sadržaji vezani za partizane i Josipa Broza Tita, koji je u Kini i danas iznimno poštovan.

Mario Rendulić, osnivač Chinese Southeast European Business Associationa (CSEBA) u intervjuu za Poslovni dnevnik nedavno je, govoreći o kineskim ulaganjima u Hrvatsku, izjavio: "O nama znaju vrlo malo i naš je zadatak upoznati ih s mogućnostima Hrvatske. Sve što znaju su Plitvice i naš brend, koji se iz brojnih razloga nikada nismo usudili koristiti, a to je Josip Broz Tito. To su nam otvoreno rekli. To je brend kojim ste mogli dobiti što god želite, ali je druga stvar zašto to nikad nismo iskoristili. Ne postoji čovjek u Kini koji nije vidio film "Valter brani Sarajevo". Znaju za Marka Pola, ali ne znaju za njegovo podrijetlo s Korčule. Hrvatska je napravila nekoliko pogrešaka".

"Ovog listopada uz tradicionalna europska tržišta, među 10 zemalja s najvećim brojem dolazak u Hrvatsku nalaze se i Japan i Koreja. S obzirom na velik potencijal s tih tržišta želja je uspostaviti snažniju suradnju između zemalja, te privući više turista.  Također, Kinezi su po prvi puta na ljestvici zemalja iz kojih ljudi najviše putuju zamijenili Njemačku te je to tržište iznimno interesantno i Hrvatskoj, koja ima mnogo toga za ponuditi i izvan ljetnih mjeseci,“ naglašava ministar turizma Darko Lorencin.
 
Lorencin će se tako u Koreji susresti s predstavnicima Korejskog udruženja putničkih agencija te s ministrom kulture, sporta i turizma Kim Jongdeokom. U Japanu će se ministar susresti sa zamjenicom povjerenika Japanske turističke agencije (japanska nacionalna turistička organizacija) gospođom Yumi Yamashita, predstavnicima Japan Airlinesa, predsjednikom Japanskog udruženja turističkih agencija (JATA) Hiromijem Tagawa-om te gradonačelnikom Kyiota Daisaku Kadokawom.
 
U Kini (Šangaj) će ministar sudjelovati na China International Tourism Marketu (CITM) , najvećem profesionalnom turističkom sajmu u Aziji u organizaciji Kineske nacionalne turističke organizacije, Civilne zrakoplovne administracije Kine i Šangajske Vlade, gdje će se i službeno susresti s njihovim vodećim predstavnicima. 
 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Dwight Eisenhower, američki predsjednik i general: „Maršal Tito je najveći heroj II. svjetskog rata.“

Drugi američki predsjednik Franklin D Roosevelt: „Titova odluka da se bori protiv nacista prekretnica je u povijesti II. svjetskog rata.“

„Tito je legendarni junak“, kaže Charles de Gaulle, francuski predsjednik.

Willy Brandt, kancelar Njemačke 1973. godine kaže: „Ja predsjednika Tita vidim kao jednu od najmarkantnijih ličnosti našeg vremena.“

Kipar Ivan Meštrović; „Tito je bez svake sumnje najveći čovjek kojega su u čitavoj svojoj povijesti imali jugoslavenski narodi“.

Richard Nixon: „Tito je lider koji ima svoje principe, smisao za humor, sjajno pamćenje i on se nas Amerikanaca ne boji“

New Report

Close