‘Korejci žele hrvatske proizvode, od hrane do vina, iskoristite to’

Autor: Marija Crnjak , 27. listopad 2014. u 09:51
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Ulazak na korejsko tržište je lakši nego na kinesko jer ne iziskuje goleme količine proizvoda, preporuka je potražiti lokalnog partnera.

Hrvatske tvrtke moraju zgrabiti priliku koja im se otvorila golemim porastom popularnosti na tržištu Južne Koreje, što se već pokazalo na ovogodišnjim turističkim rezultatima. Potencijal je veći zahvaljujući ugovoru o slobodnoj trgovini EU s Korejom, ističe Zoran Horvat, predsjednik Hrvatsko-korejskog poslovnog kluba osnovanog ljetos uz podršku Veleposlanstva Republike Koreje.

“Hrvatska je u fokusu Korejaca i to treba iskoristiti. Riječ je o vrlo realnim mogućnostima povećanja izvoza u Koreju, čiji bi građani u ovom trenutku vrlo rado u svojim trgovinama kupovali hrvatske prehrambene proizvode, specijalitete, pili hrvatska vina”, objašnjava Horvat.

Kako smo već pisali, popularnost Hrvatske u Koreji narasla je zahvaljujući dvjema korejskim reality emisijama koje su snimane u Hrvatskoj. Broj korejskih turista u Hrvatskoj ove godine stoga je dosegnuo gotovo 200 tisuća, što je oko tri i pol puta više nego lani.

“Korejci su gosti koji se vraćaju tamo gdje im je lijepo, ali vole otkrivati i nove destinacije. Hrvatska je sad njihova nova destinacija. Putuju cijele godine i nisu vezani uz sunce i more, na putovanjima puno troše jer vole kvalitetno jesti i piti. Naoko su skromni i nerazmetljivi, ali u trgovinama kupuju samo vrhunske proizvode. Hrvatska je novi brend koji ih zanima u svakom obliku”, opisuje Horvat.  

Otvaraju se prilike posebno u zdravstvenom turizmu, prije svega za osobe koje pate od plućnih bolesti uzrokovanih onečišćenjem zraka, a poželjna je kombinacija tradicionalne korejske i zapadne medicine te talasoterapije. Korejce zanima i vjerski turizam. Tamo, naime, živi oko 15 posto katolika koji posjećuju svetišta.

Kako se Hrvatska na korejskom emitivnom tržištu promovira zajedno sa Slovenijom, ideja je za turističke agencije stvaranje putničkih paketa koji će uključivati Sloveniju, Hrvatsku te Bosnu i Hercegovinu, uključujući i kontinent, za koji je ovo velika šansa. Proizvođačima je ulazak na korejsko tržište neusporedivo lakši nego na kinesko, ističe Horvat, jer ne iziskuje tolike količine proizvoda. Preporuka je potražiti lokalnog partnera koji poznaje tržište. U Koreju će uskoro krenuti prve isporuke Ožujskog piva, a izvoz je najavio i Kraš.

“Pozivamo sve tvrtke koje imaju projekte ili ideje za suradnju da se jave u naš poslovni klub kako bismo im olakšali proboj na korejsko tržište”, zaključuje Horvat.

Komentari (1)
Pogledajte sve

[emo_palacg][emo_palacg]

New Report

Close