Hrvatska pošta počela prodavati turistička putovanja

Autor: Marija Crnjak , 02. kolovoz 2010. u 22:00

U Generalturistu tvrde da je odaziv odličan, a Hrvatske pošte najavljuju suradnju i s drugim agencijama

Hrvatska pošta i turistička agencija Generalturist započeli su poslovnu suradnju kojom je kreiran novi proizvod “Pošta putovanja”. Klijenti Hrvatske pošte u poslovnicama pošte u gotovo svim gradovima mogu uplatiti neki od turističkih aranžmana koja je kreirao TUI Generalturist, a letak s navedenom ponudom pošta će distribuirati po kućanstvima u Zagrebu, Osijeku, Splitu i Rijeci.

Turistička agencija time je dobila novi prodajni kanal za plasman svojih proizvoda, a Hrvatska pošta novi proizvod. Prvi letak “Pošta putovanja” krenuo je u pošte prije dva tjedna s ponudom last minute putovanja u Hrvatskoj i inozemstvu. U Generalturistu tvrde da je odaziv odličan, a Hrvatske pošte najavljuju suradnju i s drugim agencijama. “Sklopili smo dugoročan ugovor s Hrvatskom poštom koja će promovirati i prodavati naša najpovoljnija putovanja, autobusom po Europi, putovanja zrakoplovom na popularne destinacije poput Tunisa, zatim krstarenja koja su sve popularnija”, pojasnila je za Poslovni dnevnik Lana Ručnov, direktorica marketinga u Generalturistu. Ručnov pojašnjava da je slična praksa već jako dobro prihvaćena u mnogim europskim zemljama. U Hrvatskoj pošti napominju da suradnju s turističkim agencijama prakticiraju svi nacionalni europski te svjetski poštanski operateri. “Hrvatska pošta ima 1147 poštanskih ureda diljem Hrvatske te prosječno 100.000 građana dnevno posjeti jedan od ureda. Riječ je o velikom potencijalu kojega želimo iskoristiti na što bolji način kreirajući nove proizvode”, kaže Višeslav Majić, izvršni direktor ured za korporativne komunikacije Hrvatske pošte. Majić otkriva da je proširenje ponude poslovnica tek jedan od planiranih strateških zadataka koje pokreće Hrvatska pošta. “Trenutno nudimo samo aranžmane iz ponude jedne tvrtke, no u cilju nam je širenje i na druge ponuditelje. Prva putovanja već su ugovorena i korisnici su ponudu odlično prihvatili”, pojašnjava Majić. Na internet stranicama Pošte još ne postoji link na tu ponudu, no Majić otkriva da će link na katalog postaviti čim se ostvare tehnički uvjeti, te istodobno i omogućiti online plaćanje.

U plusu

Uspjeh restrukturiranja
Zahvaljujući restrukturiranju koje je započelo u 2008., nakon niza godina negativnog poslovanja Hrvatska pošta 2009. godinu je završila sa 167 milijuna kuna dobiti iz osnovne djelatnosti. Prihodi tvrtke povećani su 9 posto, a troškovi poslovanja smanjeni za 5 posto. U sklopu restrukturiranja broj radnika pošte smanjen je za 2000, tako da danas Hrvatska pošta ima 10.470 djelatnika, te ukinuto 20 županijskih središta.

Komentirajte prvi

New Report

Close