U Hrvatskoj se godišnje pojede oko 25 milijuna litara sladoleda, a od čega pet milijuna onog proizvedenog u malim obrtničkim radnjama – slastičarnicama.
Zanimljivo je da se gotovo polovica obrtničkog sladoleda proizvodi i prodaje samo tijekom turističke sezone na jadranskoj obali. Kako turisti dolaze iz čitave Europe, a i iz svijeta, nužno je zadovoljiti njihov ukus, koji je često, za domaće prilike, egzotičan. Stoga je održavanje tehnološkog koraka s trendovima u proizvodnji sladoleda u svijetu nužnost gotovo svakog domaćeg proizvođača, bilo velikog industrijskog ili malog obrtnika. Zbog toga se održavaju stalne edukacije na kojima se slastičari, pogotovo oni manji, mogu upoznati s novitetima i praksom poslovanja u razvijenim zemljama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu