FOTO: Startasice “SDP” i “HDZ” preskaču izbornu utrku

Autor: Božica Babić , 15. rujan 2015. u 13:37
Foto: Facebook Hrvatska uživo

Riječ je o starim modelima postavljenim u izložbenom prostoru tvrtke s nizom drugih artikala.

Startasice s logom SDP-a i HDZ-a, koje su osvanule na facebook stranici HTV-ove emisije Hrvatska uživo, nisu proizvedene ciljano kako bi bile ponuđene najvećim strankama uz poziv neka domoljubnom gestom otkupe veći broj ovih tenisica te obuju svoje mnogoljudne stranačke ešalone koji će idućih tjedana kroz predizbornu kampanju istrčati stotine kilometara obilazeći i najzabitije kutke Lijepe naše u borbi za glasače. 

"Riječ je o starim modelima postavljenim u izložbenom prostoru tvrtke s nizom drugih artikala koji su svojedobno uz korištenje i nekih drugih oznaka izrađeni kao prototip, no nikada nisu ušli u proizvodnju," kaže Anica Panenić, asistentica uprave Borova. 

Na listi modela koje promoviraju, dodaje, nalazi se 15-ak vrsta startas tenisica koje su uvrštene u redovnu proizvodnju za tržište. Usto, proteklih su mjeseci razvili i suradnju kroz koju su, prema narudžbama organizatora više različitih festivala u RH proizveli startasice s prigodnim logom. Panenić  podsjeća na jednu od prvih naručenih takvih kolekcija ugovorenu s najvećim festivalom elektroničke glazbe u regiji, Ultra Europe, za koji su izradili  limited edition kolekciju tenisica Startas – Ultra Startas. 

Bio je to vrlo uspjeli pilot projekt jer, Ultra do tada nije prodavala niti nudila tenisice sa svojim zaštitnim znakom, pa je Borovo ne samo prvi hrvatski proizvođač već uopće prvi proizvođač čije su proizvode plasirali. 

I hostese ovogodišnjeg, 26. Croatia Open turnira u Umagu nosile su Borovo obuću, tzv. boromine, odnosno "mlađu sestru" legendarnih borosana koje su se svojedobno naveliko koristile kao vrhunska zaštitna obuća u bolnicama, restoranima i sličnim objektima.  

Panenić ističe kako su u Borovu posebno ponosni na projekt lokalnih srednjoškolaca nazvan "Pokaži koliko voliš Vukovar,"  a kojim mlade generacije koristeći društvene mreže žele potaknuti ne samo svoje vršnjake već i sve generacije u cijeloj Hrvatskoj na kupnju startasica, ali i ostale obuće iz Borovo asortimana. 

Borovo je od izlaska iz predstečajne nagodbe u ljeto 2014. snažno krenulo u razvoj novog asortimana kojeg nudi i domaćim kupcima, ali i kroz izvoz na više tržišta. U jednoj od promo inicijativa objavljen je i  podatak ukoliko bi  svaki sedmi stanovnik Hrvatske jednom godišnje kupio jedan par obuće Borovo ta bi tvrtka imala dobru poslovnu budućnost.

Komentirajte prvi

New Report

Close