Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je potkraj 2016. zimsku promotivnu kampanju hrvatskog turizma "Croatia Feeds" na šest tržišta u sklopu koje će do 5. veljače pozivati i motivirati turiste za dolazak u Hrvatsku, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.
Ta prva kampanja u novoj godini provodi se na tržištima Velike Britanije, Njemačke, Švedske, Francuske, Švicarske i Nizozemske na online kanalima, društvenim mrežama (Twitter, Facebook, Instragram i Youtube), a u Njemačkoj i na TV-u, s ukupno predviđenim budžetom od 15 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu