Decathlon u Hrvatskoj ulaže 70 milijuna kuna

Autor: Marta Duić , 04. studeni 2014. u 12:49
Photo: Zarko Basic/PIXSELL

Otvorenje prve trgovine predviđeno je za 15. studeni u trgovačkom centru King Cross u Zagrebu.

Francuska kompanija Decathlon, koja zapošljava čak 60.000 ljudi u svojim trgovinama sportske opreme diljem svijeta, stiže u Hrvatsku.

Otvorenje najveće prodavaonice sportske opreme na našem tržištu predviđeno je za 15. studeni u trgovačkom centru King Cross u Zagrebu. Prvi hrvatski Decathlon dućan s asortimanom sportske opreme za više od 70 sportova prostirat će se na više od 3500 kvadrata što je jednako veličini osam košarkaških igrališta. Na medijskoj konferenciji održanoj 24.listopada novinari su prvi imali priliku ući u prvu trgovinu jednog od najvećih svjetskih lanaca tog tipa.Osim širokog raspona opreme za sve sportove, od  planinskih i  vodenih, preko plivanja, trčanja, nautike, fitnessa i gimnastike, do timskih sportova, biciklizma, ribolova…, Decathlon u King Crossu nudit će usluge koje će kupcima olakšati odabir i kupnju. Najvažnije su mogućnost testiranja proizvoda prije kupnje u trgovini, usluga servisa proizvoda te  program vjernosti za potrošače i radionice. 

 

7,4mlrd.

eura iznosili su prihodi Decathlona prošle godine

Plan širenja
Decathlon na svjetskoj razini broji 739 trgovina, a nakon otvorenja ove u Zagrebu najavili su širenje brenda na veće hrvatske gradove – Osijek, Rijeku i Split. Investicija kojom Decathlon planira širenje u Hrvatskoj do 2016. godine vrijedit će, kažu, više od 70 milijuna kuna. Glavna strategija naše kompanije je poticanje  ljubavi prema sportu putem ponude opremu za sve njih pod jednim krovom po prihvatljivim cijenama", tvrdi Michel Kappler, Decathlonov regionalni menadžer. Decathlon trgovine prisutne su u dvadeset zemalja i nude preko 150 000 različitih proizvoda. Iako na tržištu postoje pedeset godina, svoj prvi brend pokrenuli su 1996. "Zahvaljujući konceptu 'sport dostupan svima' koji nam je cilj i misija poslovanja, Decathlon je postao jedan od vodećih svjetskih lanaca sportske opreme koji nudi vrhunske sportske proizvode za cijelu obitelj, rekreativce i profesionalne sportaše", kažu u kompaniji.

"Budući da je King Cross prvi trgovački centar koji je Zagrepčanima bio ponudio brendove po koje su dotad išli u Italiju, odlučili su taj trend nastaviti i danas. Da, jedno smo vrijeme bili pali u zaborav i izgubili se u masi konkurencije trgovačkih centara u Zagrebu. Rješenje koje nam se ponudilo je dovođenje ovog novog brenda koji još nije prisutan na hrvatskom tržištu i vjerujem da će naša suradnja biti uspješna", rekao je na Ozren Valković, voditelj trgovačkog centra King Cross. U Decathlonu Hrvatska trenutno je zaposleno 50 ljudi, a najavljuju otvaranje 200 novih radnih mjesta do kraja sljedeće godine. Njihov poslovni put počeo je 1976. kad je otvorena prva trgovina u Lilleu u Francuskoj. Danas se mogu pohvaliti prihodom od 7,4 milijarde eura koliko je iznosio prošle godine. 

Hvale se inovacijama
Voditelji odjela predstavili su inovacije koje će, kažu, olakšati svakodnevne sportove. Tako je na odjelu bicikala predstavljen 2 u 1 bicikl koji jednostavnim skidanjem kotačića postaje 'discovery' bike te dječja kaciga koja štiti zadnji dio glave do vrata pružajući roditeljima i djeci dodatnu sigurnost pri vožnji bicikla. Ljubiteljima trčanja će, pak, olakšati trčanje po noći pa nude svjetlo koje se nosi na prsima, a baca snop svjetlosti do 20 metara te šiltericu s tri jačine svjetla podešene da jednako osvjetljavaju put ispred i iza trkača. Predstavljen je i šator "2 second tent" koji se slaže u svega nekoliko poteza.

Vlastiti brendovi

Znanstvenici u istraživačkim centrima kreirali 23 patentirana proizvoda 

Ono po čemu je Decathlon jedinstven na tržištu lanaca i trgovina sportske opreme je činjenica da, uz vrhunske brendove sportske opreme, nudi i proizvode dvadeset vlastitih, tzv. passion brendova koje je u cijelosti razvila sama kompanija. Većini tih proizvoda zajedničko je da su razvijeni u istraživačkim centrima kompanije primjenom najnovijih tehnologija izrade sportske opreme. Stalan rad na inovacijama prošle je godine doveo Decathlon tim do brojke od 2800 novih proizvoda Passion brendova, od čega su 23 patentirana. Rezultat je to intenzivnog istraživanja i razvoja proizvoda na kojemu radi 50 znanstvenika i 530 inženjera zaposlenih u ukupno 11 Decathlonovih centara za istraživanje i razvoj.

Komentari (2)
Pogledajte sve

ne bi da će tvornicu napraviti a ne iznajmiti na 6 mjeseci par prostora u šoping centrima i onda vidjeti jel im ide ili ne ide. cijela investicija je 3-4 milijuna eura zajedno sa robom koju će imati u dućanima.

da im neće todorić prodati intersport koji je dobio sa merkatorom.

Će imati Startasice ili samo uvoz [emo_naivan]

New Report

Close