Brodotrogir radno očekuje dolazak Končara početkom travnja

Autor: Marija Brnić , 14. ožujak 2013. u 22:00
Čekaju rješavanje financiranja ugovorenog/PIX

U knjizi narudžaba su dva broda za naručitelja iz Švicarske, ali i dva koja će raditi u suradnji s čarterom iz Norveške.

Zbog čekanja posljednjih suglasnosti iz Bruxellesa, nešto kasnije nego je najavljivano iz Vlade, početkom travnja, očekuje se konačno zaključenje privatizacijskog ugovora i u trogirskom brodogradilištu.

Samo potpisivanje ugovora s Dankom Končarom u Trogiru, prema svim najavama, neće biti pompozno obilježeno kao u slučaju Brodosplita, U Brodotrogiru vrlo aktivno dočekuju novog vlasnika. Početkom godine dovršeni su popravci na doku i otad je, kako ističe predsjednik Uprave Brodotrogira Mateo Tramontana, stalno pun s remontima brodova. No, ni knjiga narudžbi nije prazna. Štoviše, u njoj su dva broda za naručitelja iz Švicarske, ali i dva broda koja će se raditi u suradnji s čarterom iz Norveške. Prva dva broda, radnog naziva Novogradnja 327 i Novogradnja 328, ljetos su ugovoreni jedrenjaci za krstarenje dužine 90 metara. Isporuka je planirana u drugom i trećem tromjesečju 2014., ali njihova gradnja još nije počela.

Ugovori su, potvđuju u Brodotrogiru, stupili na snagu, ali fizički se nisu počeli graditi jer, objašnjavaju, brodovlasnik još nije riješio financiranje sa svoje strane, pa su aktivnosti trenutačno zaustavljene. Nije se, dakle, odustalo od narudžbe, nego se čeka rješavanje financiranja.U međuvremenu se Brodotrogir priprema za novi važan projekt: gradnju dvaju chemical tankera, nosivosti 49500 tdw-a. Gradit će ih, ističe Tramontana, za svoju brodarsku kompaniju, a nakon završetka planirana u 2015. dat će ih u najam norveškom čarteru s kojim je Brodotrogir već potpisao ugovor. U škveru sada rade na osiguravanju financiranja gradnje tih dvaju brodova, koji su, ističu, sastavni dio programa restrukturiranja i privatizacije Brodotrogira. 

Zaposleni 

Na remontu 10 brodova

Na poslovnima remonta od početka godine u Brodotrogiru imaju deset brodova. Najprije su "šminkanje" uoči sezone prošla tri broda (President, Eos i Labrador) tvrtke UTU Javorak iz Krila Jesenice, a potom su na remont stigla i tri turistička jedrenjaka u vlasništvu hrvatskih tvrtki (Mendula, Adriatic Pearl i Spalato). Sada, pak, na "sređivanju" majstori u trogirskom škveru imaju čak tri megajahte (Jo, Romance i Anna) i Croscovu platformu Zagreb 1.

Komentirajte prvi

New Report

Close