Bambi će razvijati u okviru brenda Froddo

Autor: Božica Babić , 03. ožujak 2015. u 22:00
Izvoz su lani povećali sedam posto/V. Žganec Rogulja/PIXSELL

Ivančica objedinjuje brendove.

Brendovi Froddo i Bambi od nove kolekcije jesen/zima 2015./2016. bit će objedinjeni, pa će linija Bambi razvoj nastaviti u okviru brenda Froddo, objavili su iz tvrtke Ivančica, koja je dječju obuću Bambi preuzela 2013. godine.

"Objedinjavanjem brendova Froddo i Bambi jačamo snagu na tržištu, kako na domaćem, tako i na inozemnom, te stvaramo novu priliku za tvrtku i za kupce. Povezivanje je rezultat promišljanja budućnosti tvrtke i odgovor na nove zahtjeve tržišta te potrebe i želje kupaca," istaknula je direktorica Ivančice, Nada Zver.

Poslovanje Ivančice u 2014. zaključeno je uz rast prihoda na godišnjoj razini od osam posto, na 89,9 milijuna kuna, od čega je kroz izvoz ostvareno 62,6 milijuna, što je u odnosu na 2013. bolji rezultat za sedam posto. Inozemnim kupcima, a samo u Njemačkoj ih je više od 100, lani je prodano 103.380 pari obuće, što je rast od 16 posto. Na lokalnom tržištu Ivančica 76 posto obuće plasira kroz vlastitu maloprodaju. 

Komentirajte prvi

New Report

Close