Trebamo zaštititi radna mjesta i imovinu

Vlasnik Thomas Pandžić-Heinz, Foto: Ivica Galović / Pixsell Vlasnik Thomas Pandžić-Heinz, Foto: Ivica Galović / Pixsell

Što se konkretnog slučaja pljačke tiče, ističe i da su iz Croatia osiguranja na uvid štete izašli odmah te da je kao i u svim drugim situacijama u kojima su kod njih bili osigurani sve prošlo bez ikakvih problema.

Vlasnik požeškog trgovačkog centra Alles Thomas Pandžić-Heinz kaže da s Croatia osiguranjem njeguje 24-godišnje partnerstvo. U pozadini takva stabilnog i četvrt stoljeća dugog povjerenja nalazi se činjenica da osim velikog broja kvadrata prodajnog i skladišnog prostora koje treba zaštiti, Alles zapošljava i značajan broj radnika o kojima na ovaj način vodi računa. U slučaju kakve elementarne ili prirodne ili kakve druge nesreće, njihova bi radna mjesta potencijalno mogla biti ugrožena. Zbog takvih unaprijed promišljenih odluka, kao i pozitivnih poslovnih rezultata,  Pandžić-Heinz je prije nekoliko godina bio proglašen i poduzetnikom godine po izboru Hrvatske udruge menadžera CROMA.

“Počeli smo kao mali obrt, a onda smo to pretvorili u tvrtku i sustavno povećavali broj zaposlenih kojih je danas stotinjak. Suočeni smo s druge strane s brojnim izazovima u vidu vremenskih nepogoda kao što su oluje te s krađama poput one iz 2003. godine kada je šteta iznosila pola milijuna kuna. Dio naše robe nalazi se izvan skladišnih prostora, pa smo samim time i ranjiviji”, pojasnio je  Pandžić-Heinz.

Što se konkretnog slučaja pljačke tiče, ističe i da su iz Croatia osiguranja na uvid štete izašli odmah te da je kao i u svim drugim situacijama u kojima su kod njih bili osigurani sve prošlo bez ikakvih problema. Šteta se nadoknađivala, naglašava, u najkraćem mogućem roku. Prisjetio se i vremena s početka njihove poslovne priče dok su poslovali kao manji kiosk te kako su onda posebno bili izloženi napadima. Uz sve navedeno, za Alles nije bilo druge opcije nego kod Croatia osiguranja osigurati imovinu. “Dio ljudi u Hrvatskoj uopće ne razmišlja o osiguranju, iako se radi o dobroj praksi. Drugi dio, pak, zbog nižih primanja možda nema pristup takvim uslugama i ne može odvajati za njih. No, primjeri iz stvarnog života najbolje pokazuju koliko je osiguranje važno”, komentirao je na kraju Pandžić-Heinz.     

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve