Pipunićev brend “Dobro” u Konzumu, Billi, Kauflandu i Tommyju; u tijeku pregovori sa stranim lancima

Autor: Miroslav Kuskunović/Agrobiz , 26. travanj 2017. u 14:02
Marko Pipunić, vlasnik Žita, u pogone za brend Dobro uložio je 490 milijuna kuna

Uz retail, razvijaju i HoReCa kanal. Pipunić kaže kako su već na početku sezone prisutni u nekoliko najvećih hotelskih lanaca i restorana.

Osječka tvrtka Žito krenula je u snažnu marketinšku kampanju za nove proizvode svog brenda Dobro, a već su ušli u vodeće trgovačke lance u Hrvatskoj.

Plan im je da se vrlo brzo prošire i na izvozna tržišta. U nove pogone započeli su ulagati sredinom 2015., a vrijednost investicije je oko 490 milijuna kuna.  "Trenutno se naši proizvodi nalaze u Metrou i u svim većim poslovnicima Konzuma, Bille, Kauflanda i  Tommyja. Kampanja će dodatno osvijestiti tržište o prisutnosti novog branda i nadamo se da ćemo uskoro biti prisutni i u svim drugim centrima", kaže vlasnik Žita Marko Pipunić. Paralelno je, potvrđuje, započeo i razgovore s distributerima i najvećim trgovcima u Europi. 

Od Europe do Azije
Proizvodi su, kaže, napravljeni tako da se mogu konzumirati od Europe do Azije. Ove godine Žito planira sudjelovati na tri velika međunarodna sajma; Tuttofood u Milanu, PLMA International u Amsterdam te Anuga Cologne Germany. Zanimljivo je da se, unatoč problemima Agrokora, proizvodi nalaze i u njegovu trgovačkom lancu. "Konzumu isporučujemo pršut, pečenicu, buđolu i rolanu pancetu u različitim oblicima i vrstama pakiranja. Dobro i PIK Vrbovec, iako su ista kategorija, bitno se razlikuju kao proizvodi. Kako su ukusi potrošača zaista različiti smatramo da na tržištu ima mjesta za sve kvalitetne proizvode", kažu u Žitu dodajući da im narudžbe svakodnevno rastu. Uz retail, razvijaju i HoReCa kanal, kako samostalno tako i u suradnji s Metroom.

"Već sada, na početku turističke  sezone prisutni smo u nekoliko najvećih hotelskih lanaca i vodećih restorana s tendencijom pokrivanja što većeg broja ugostiteljskih objekata. Vrlo smo aktivni na tom segmentu i možemo reći da su proizvodi odlično prihvaćeni od strane hotelijera", kažu u ovoj kompaniji. Pojašnjavaju da je "tiha" marketinška kampanja branda Dobro krenula još krajem prošle godine sudjelovanjem na osječkom i zagrebačkom Adventu, te na različitim eventima i nastavila se do sredine travnja ove godine kada je započela aktivnija promidžba. Za sada je ona orijentirana samo na prostor Hrvatske. 

Angažirali nezaposlene
Paralelno s medijskom kampanjom započele su i promocije u samim trgovačkim centrima u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku, gdje su za promotorice angažirati nezaposlene žene.  Tako je pokrenuta i proširena kampanja "Vjerujemo u dobro" koja ima za cilj promovirati jednu novu priču o Slavoniji, ali i promijeniti navike ljudi u Hrvatskoj i  šire u smislu kvalitetnije prehrane, dodaju u Žitu.

Samo slavonsko

Sve u krugu 90 kilometara
Pod brendom Dobro prodaje se nekoliko grupa proizvoda među kojima pršut, pečenica, buđola, rolana panceta, slanina te različite trajne salame. Proizvodi se rade od slavonske svinje, što znači da je 100 posto sirovina za sve proizvode iz Slavonije, odnosno sustava Žito grupe. Cijeli proces proizvodnje koji podrazumijeva i uzgoj  svinja i proizvodnju stočne hrane odvija se u krugu od 90 kilometara od samih proizvodnih pogona, čime se, napiminju u kompaniji, osigurava potpuna kontrola svih faza proizvodnje.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Ak si Ero onda imaš prolaz kod malog Marka!

nije Marku dosta K+ šećera, sada Gazdi daje i slani program, e Marko, crni Marko, a možda su mu platili……………….ma da, ako bi se ………….li

Zato što si uporan, imaš ideje i dovoljno hrabrosti, Tolušić ti je storinirao potpore iz omotnice, mislim 4.1. Zato će potpore dobiti na tisuće losera, odnosno socijalnih slučajeva, koji će za godinu-dvije opet tražiti pomoć države. Ubij kulaka! Majstori smo u pucanju sebi u nogu.

New Report

Close