Novi hrvatski brend obuće

Autor: Bernard Ivezić , 15. ožujak 2010. u 22:00

Hrvatski proizvođač obuće Mr. Joseph predstavio je novi brend obuće JOTS koji je razvijen i proizveden u Hrvatskoj.

Voditelj marketinga Domagoj Boljar kaže da od novog brenda očekuju da im kratkoročno kompenzira pad prodaje u Hrvatskoj koji je počeo lani zbog krize, a dugoročno da im postane vodeći brend, odnosno da nosi polovicu prihoda tvrtke. Boljar kaže da su s brendom JOTS željeli proširiti za one koji žele obuću koja kombinira ležernost tenisice i formalnost ozbiljnije obuće. “Ideja je začeta prije dvije godine, a posljednjih godinu dana na razvoju novog brenda radile su četiri osobe koje su razvile sve od dizajna novog brenda do cjelokupne marketinške komunikacija”, kaže Boljar. Obiteljska tvrtka Mr. Joseph ima tvornicu obuće u Dugoj Resi te 16 maloprodajnih mjesta u Hrvatskoj. Zapošljava 80 radnika a lani je uprihodila dva milijuna eura. “JOTS je naš način kako pomoću inovativnosti prebroditi krizu”, zaključuje Boljar.

Komentirajte prvi

New Report

Close