Kaltenberg se vratio s 12 milijuna eura, zaposlit će 50-ak radnika

U pogonu na zemljištu od 10.000 m2 bit će proizvodnja, skladištenje i distribucija/Kaltenberg Adria U pogonu na zemljištu od 10.000 m2 bit će proizvodnja, skladištenje i distribucija/Kaltenberg Adria

Tržište u Hrvatskoj treba razvijati prema različitim stilovima, vrhunskoj kvaliteti i individualnosti piva. U tome vidimo našu šansu, kaže Luitpold von Bayern.

U bakarsku industrijsku zonu Kukuljanovo, koja je lani privukla 900 milijuna kuna investicija, u četvrtak se useljava novi ulagač.

Riječ je o proizvođaču piva, tvrtki Kaltenberg Adria koja će ondje otvoriti tvornicu. U pogonu na zemljištu od 10.000 m2 odvijat će proizvodnja, skladištenje i distribucija. Iz kompanije uoči otvaranja poručuju kako su novu lokaciju odabrali su zbog kvalitete vode, dobre povezanosti s Njemačkom i mogućnosti brze logističke suradnje s matičnom tvrtkom.

Ukupna vrijednost investicije je 12 milijuna eura, a u Kaltenbergu kažu kako su uložili u tehnologiju i opremu visokog stupnja koja omogućuje proizvodnju od 30 - 50 tisuća hektolitara godišnje. Budući da se radi o modularnom objektu, kapacitet se povećava i do 100.000 hl. U pivovari su i mali kotlovi koji će omogućiti proizvodnju crafta. Planiraju zaposliti 50-tak radnika, a prednost će imati ljudi s lokalnog područja.

 

100 tisuća

hektolitara piva maksimalan godišnji kapacitet nove tvornice

U razgovoru za Poslovni dnevnik, najesen, kada su objavili da će investirati u pogon, princ Luitpold von Bayern koji upravlja pivovarom, rekao je kako vjeruje da kombinacija lokalnih kadrova uz primjesu onih iz ostatka Hrvatske i svijeta izvrsna za radnu klimu i dobre ideje.  Iz tvrtke ističu kako su dobili veliku podršku zajednice i industrijske zone Bakar koja im je pomogla u realiziranju projekta koji će, uvjereni su, staviti Rijeku na pivsku kartu jer je jedan od rijetkih velikih hrvatskih gradova bez pivovare.

Inače, Kaltenberg je na hrvatskom tržištu piva od 1994., proizvodeći pivo pod licencom, a riječ je o biznisu sa 700 godina tradicije.  "Nekad smo bili lider u Dalmaciji i pokušat ćemo se ponovno dokazati. No, velika je razlika između njemačkog i hrvatskog tržišta jer Njemačka nema igrača s više od 10% tržišnog potencijala, dok ovdje tri velike pivovare drže više od 80%. Smatramo da se tržište u Hrvatskoj treba razvijati više prema različitim stilovima, vrhunskoj kvaliteti i individualnosti piva. U tome vidimo našu šansu", poručio je bavarski princ.

Kako kažu iz Kaltenberga Adria, za kvalitetu piva pobrinut će se bavarski majstor pivar pomoću čijeg će iskustva proizvoditi različiti okusi i vrste piva u relativno malim serijama. Tržištu će predstaviti i lokalni lager. U sklopu kompleksa je i restoran Ludwig's gastro pub te pivski vrt, a za gastronomski dio je zadužen chef Markus Rösner. U ponudi će imati i razgledavanje proizvodnje piva 'Beer Tour'.

Kako bi nam omogućili da se nastavimo baviti kvalitetnim poslovnim novinarstvom i ostanemo mjesto na kojem se piše i čita o uspjesima ali i problemima svih dionika hrvatske gospodarske scene pozivamo vas da se pretplatite na naša izdanja  Sve što treba je pratiti ovaj link ili javiti se na mail: pretplata@poslovni.hr ili nazvati telefon: 01/6431700

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!