HUP-ovi seminari u Slavonskom Brodu, Rijeci i Splitu

Autor: HUP , 03. listopad 2012. u 22:00
PUMA seminari

Zakon o radu u praktičnoj primjeni

4. 10. 2012. u Slavonskom Brodu, Ivan Sarić

Seminar na jednostavan način daje polaznicima prikaz radnih odnosa u praksi, popraćen praktičnim primjerima (odluke o otkazu, ugovori o radu i drugo), uz usporedni prikaz važeće sudske prakse i aktualnih mišljenja mjerodavnog ministarstva. Naglasak na seminaru će biti na najnovijim zakonodavnim izmjenama, prestanku radnog odnosa (najčešće pogreške poslodavca pri otkazivanju ugovora o radu), odredbe koje se odnose na plaću (odnosno na način ugovaranja plaće i drugih novčanih primitaka radnika) te na pravilnike o radu, kao i na aktualne pravilnike – Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i Pravilnik o sadržaju obračuna plaće, naknade plaće ili otpremnine (NN 37/11).

Procjena vrijednosti poduzeća

11. 10. 2012. u Splitu, Dušan Banović

Seminar daje polaznicima prikaz osnovnih tehnika i metoda procijene vrijednosti poduzeća. Ovaj seminar upoznaje polaznike s ekonomskom i tržišnom vrijednosti poduzeća, posebnim korekcijama i prilagodbama financijskih izvještaja te evaluacijom i interpretacijom dobivenih rezultata. Sam proces procjene vrijednosti poduzeća može biti jednostavan ili kompleksan, pri čemu je uvijek prisutna određena doza subjektivnosti. Zbog toga ni jedna od raspoloživih metoda za procjenu vrijednosti poduzeća ne daje konačan odgovor jer je procjena u osnovi raspon cijene koju je netko spreman platiti. Proces kroz koji se prolazi u procjeni vrijednosti poduzeća u pravilu vrijedi više od samog rezultata analize jer omogućuje vlasnicima i menadžmentu uvid o tome kako se stvara vrijednost u poduzeću i kako na nju utječu najvažniji faktori poput prihoda, profita, novčanih tijekova i troška kapitala.

Kako prepoznati pravoga kupca? (tipologija kupaca)

22. 10. 2012. u Rijeci, Vinko Vukadin

Svaki čovjek ima svoje talente, a svaki kupac govori posebnim jezikom. Kako iskoristiti vlastite talente u komunikaciji s kupcem, suradnikom, voditeljem ili bilo kojim komunikacijskom partnerom? Kako odabrati prave suradnike? Kako odabrati i opisati pravo radno mjesto? Tipologija je idealno i jednostavno sredstvo u komunikaciji pomoću kojega ćete naučiti ciljano razgovarati, predstavljati, svoje proizvode ili pregovarati. INSIGHTS je jedan od vodećih svjetskih alata za razvoj menadžmenta, a posebno je učinkovit u izboru djelatnika u izgradnji tima i prodaji.

Komentirajte prvi

New Report

Close