Došlo je do promjene na popisu najuspješnijih putničkih agencija u Hrvatskoj – iako je povećao prihode za dodatnih 27 milijuna kuna, s 319,5 na 346,9 milijuna, pulski Uniline više nije vodeći, jer je dubrovački Atlas, u vlasništvu Agrokora, povećao prihod s 298 na 372,2 milijuna kuna, odnosno za čak 74 milijuna.
Dubrovčani su sad uvjerljivo prvi po prihodima, no jedini među šest najvećih domaćih agencija posluju s minusom. Taj je gubitak doduše smanjen – nakon 86,8 milijuna minusa u 2015., lani je gubitak sveden na 35 milijuna kuna, što je najbolji rezultat posljednjih godina u kojima je minus znao dosegnuti i do 100 milijuna kuna.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu