AD Plastiku prihod pao za 2,4, a dobit rasla 20 posto

Autor: Darko Bičak , 27. srpanj 2016. u 21:59
Rusko tržište u padu/ Igor Kralj/PIXSELL

Poslovni rezultati u skladu s planom.

Grupa AD Plastik iz Solina je u prvih šest mjeseci imala konsolidirani prihod od 512,2 milijuna kuna, a što je 2,4 posto lošije nego u istom razdoblju lani. No zato je dobit znatno porastla, i to EBITDA za 20 posto na 75 milijuna kuna, a neto za 4,2 posto na 28,1 milijun kuna.

Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastika, komentirao je da su unatoč nešto manjoj realizaciji poslovni rezultati u skladu s planom. "Poslovni prihodi Grupe još uvijek bilježe pad na ruskom tržištu, dok je tržište EU u porastu. Dobra vijest za naše poslovanje jačanje je tečaja i oporavak rublje te zaustavljanje pada prodaje automobila na ruskom tržištu, što će se zasigurno imati pozitivan učinak na poslovanje naših tvornica u Rusiji.

Tržište Europske unije je u porastu, a naši kupci bilježe i dvoznamenkasti rast prodaje, što se vidi i u rezultatima našeg poslovanja. Jedan od naših najvećih kupaca, Renault, povećava iskoristivost kapaciteta u tvornici Revoza u Novom Mestu, gdje planiraju prebaciti proizvodnju vozila Renault Clio koji je njihov najprodavaniji model. Trenutno se natječemo i za set proizvoda novog Clia, što bi nam omogućilo potpuno iskorištavanje kapaciteta u našim tvornicama u Zagrebu", kazao je Marinko Došen. 

Komentirajte prvi

New Report

Close