Mali radni Polo s jednostavnim i čistim linijama Waltera de’Silve

Autor: Andreja Šantek,VLM , 19. srpanj 2012. u 22:00

Polo Cargo pretvoren je u lako dostavno vozilo koje bi, da nema mreže iza prednjih sjedala, elegantno prošao kao osobni auto

Zbog široke primjene i brojnih mogućnosti nadogradnje, Volkswagenova ponuda osobnih vozila svoje mjesto može naći u gotovo svim poslovnim djelatnostima, a sada je na raspolaganju i Polo Cargo. Automobil nastao na osnovi serijskog Pola nudi budućim vlasnicima brojne prednosti, a zahvaljujući svojim tehničkim karakteristikama izvrsno obavlja sve radne zadatke, kako u gradu, tako i izvan njega. Polo Cargo pretvoren je u lako dostavno vozilo koje bi, da nema mreže iza prednjih sjedala i uklonjene stražne klupe, elegantno prolazio kao osobni automobil.

Dvije verzije motora
Polo Cargo na našem se tržištu može kupiti s jednim od dva motora, benzinskim 1.2 litrenim sa 60 KS (kojeg smo testirali) i turbodizelskim 1.2 TDI sa 75 KS. Polo Cargo opremljen je Trendline paketom opreme koji sadrži: ABS sustav protiv blokiranja kotača, bočne pokazivače smjera integrirane u kućišta vanjskih osvrtnih zrcala, bočne zračne jastuke u prednjim sjedalima, branike u boji vozila, centralno zaključavanje, električne podizače prozora, dnevna svjetla, elektrohidraulički servoupravljač, elektronsku blokadu protiv otuđenja, klima uređaj Climatic, podešavanje vozačkog sjedala po visini, pretinac u instrument ploči, radio sa CD playerom RCD 210 MP3 sa 4 zvučnika, svjetlo za maglu straga, Tyre Mobility set sa 12V kompresorom i sredstvom za krpanje gume, vanjska osvrtna zrcala podesiva iznutra, zračne jastuke za vozača i suvozača, čelične naplatke 5Jx14 s gumama 175/70R14. Dakle, Polo Cargo nudi sve što je potrebno u standardno dobro i prepoznatljivoj VW kvaliteti.

Peta generacija
Prvi model VW Pola na tržištu se pojavio 1975. godine, a za dizajn pete genracije vozila koja je izašla 2009. godine zaslužan je poznati dizajner Walter de’Silva čiji tim se prilikom dizajna Pola vodio motom ‘jednostavno, čisto i jasno’. Novi VW Polo bio je podvrgnut pooštrenim EuroNCAP crash testovima te je osvojio najbolju moguću ocjenu od pet zvjezdica. Prilikom testiranja europskog programa ‘New Car Assessment Programme’ (NCAP) Polo se kontrolirano sudario s preprekom pri brzini od 64 km/h, pri čemu je unutrašnji prostor za putnike ostao gotovo neoštećen. Dummy lutke donijele su Polu velik broj bodova u najvažnijim kategorijama: zaštita putnika i sigurnost djece čemu, između ostaloga, pridonosi i čvrsta struktura karoserije. Dakle, sve su to karakteristike koje krase i novi Polo Cargo koji uz to ima i podnicu sa zaštitnom mrežom te prihvatne ušice za osiguravanje tereta. Nosivost benzinskog Pola Cargo iznosi odličnih 415 kilograma, a ono što je najvažnije za buduće vlasnike jest da se Polo Cargo registrira kao lako dostavno vozilo i time 100 posto ubraja u porezno priznati odbitak tvrtke.

Vanjska standardna oprema

branici u boji vozila
kućišta vanjskih osvrtnih zrcala i kvake u boji vozila
halogena glavna svjetla i pokazivači smjera pod zajedničkim staklom
bočni pokazivači smjera integrirani u kućišta vanjskih osvrtnih zrcala
potpuno pocinčana karoserija
čelični naplatci 5Jx14 s gumama 175/70 R14 i ukrasnim poklopcima

Za veći užitak

vanjska osvrtna zrcala podesiva iznutra
električni podizači prozora naprijed
centralno zaključavanje
poluautomatski klima uređaj Climatic
brisači s 4 stupanjskim intervalnim uključivanjem
radio s CD playerom RCD 210 Mp3, 2x20W,
elektrohidraulični servoupravljač
Tyre Mobility set s 12V kompresorom i sredstvom za krpanje gume
elektronska blokada protiv krađe
integrirani pokazivači smjera








Komentirajte prvi

New Report

Close