FOTO: Odličan motor i obilje mjesta

Foto: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Dacia Lodgy TechRoad 1.3 Tce 130. palac gore za praktičnost

Praktičan, multifunkcionalan i prostran. Glavne su to karakteristike Dacijinog obiteljskog automobila Lodgy. Na sedmodnevnom testu isprobali smo ga u verziji TechRoad 1.3 Tce 130 koja je još jednom dokazala da ovaj proizvođač ne kani odustati od ponude po principu manje je više, i po cijeni, i po principu konstruiranja automobila.

Ljubitelji suvremene tehnologije i pomodarskog kićenja automobila takvom pristupu uvijek imaju štošta za prigovoriti, ali ma koliko glasne njihove kritike bile ostaje činjenica da Dacia često nudi sve što vam je od automobila zapravo potrebno. Upravo je takav i ovaj Lodgy. Iako nisu briljantni niti najnovije čudo tehnike Lodgy pa tako ima i infotainment spojiv s pametnim uređajima, i USB priključak, i tempomat, i navigaciju, pa i kameru za vožnju unatrag.

No, puno važnije od toga, Lodgy, koji dominantno cilja na obitelji, konstruiran je tako da uistinu može služiti kao multifunkcionalno vozilo pa ga možete koristiti za svakodnevnu vožnju, putovanja, ali i radne zadatke koji iziskuju lako pristupačan i raskošan prtljažni prostor. Prije svega treba napomenuti da ovaj model ima treći red s dva sjedala. Naravno, kako to obično biva, ona su zapravo namijenjena djeci koja ih nerijetko obožavaju i žele se voziti baš na toj poziciji. A ako ih od toga ipak uspijete odgovoriti, preklapanjem tih sjedala u Lodgyju dobivate gotovo 830 litara prostora. Poželite li ovaj automobil koristiti kao “mali kombi”, preklapanjem drugog reda sjedala ostavljate si frapantnih više od 2600 litara!

Uz prostor i šarolikost primjene, najveći adut ovog Dacijinog modela nesumnjivo je njegov motor. Riječ je o još uvijek “novom” 1.3 Tce-u sa 130 konjskih snaga. Mašina je to nastala u suradnji Renaulta i Mercedesa, što se i osjeti. Štoviše, u automobilu poput Lodgyja sposobnosti ovakvog motora zapravo iznenađuju. Voli brzinu, izvrsno se ponaša u vožnji, a može biti i prilično startan. Oprez je ipak potreban jer Lodgy kod naglih kretanja odnosno impulzivnih stiskanja gasa voli “cuknuti”, nekad čak i proklizati. Što se potrošnje tiče, na sedmodnevnom testu uglavnom se kretala oko osam litara, mada ih se pri žustrijoj vožnji znalo i premašiti.

Jedna od mana modela vožnja je u “rikverc” prilikom parkiranja. Prvo, oslanjate li se na kameru morate imati na umu da je slika na ekranu prilično varljiva, a rezolucija slaba pa ne savjetujem skidanje pogleda s retrovizora. Ali čak i kad ste sve dobro naciljali, Lodgy u manevru unatrag ima običaj mušičavo utjecati na putanju i upravljivost volana pa treba biti strpljiv.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve