Atraktivni novi C4 Picasso po mjeri obitelji

AFTER 5 20.9.2011. 22:00 Poslovni dnevnik

Neobično je riješeno upravljanje klimatizacijskim uređajem čiji se ekran nalazi s vozačeve lijeve strane

Čini nam se da je Citroen napravio dobar posao dizajnirajući novi C4 Picasso. Automobil je doista atraktivan, a u kombinaciji s crvenom bojom, ponešto kroma oko prozora i maske te staklenim krovom, stvarno je pun pogodak.

Neke značajke doista i dijeli s klasičnim C4, no nažalost nisu sve dobre. Primjerice, zbog specifičnog dizajna, kad se otvore prednja vrata njihov limeni dio je nešto duži od samog prozora, što rezultira neobičnom izbočinom na čiji rub nije preteško zapeti. Žalosno je, međutim, što Picasso od novog C4 nije posudio i izgled unutrašnjosti, pa je tako središnji dio upravljača i dalje nepomičan, a ekran sa svim važnim informacijama za vožnju također je opet smješten na sredinu prednje ploče. Novi C4, primjerice, vratio se klasičnom upravljaču i tradicionalnim pokazivačima koji su smješteni u ploči odmah iza upravljača, što izgleda puno bolje. Dizajneri su očito htjeli podržati praktičnost Picassa koji tako iza upravljača ima veliki pretinac, no i dalje smo za tradicionalno rješenje. Neobično je riješeno upravljanje klimatizacijskim uređajem čiji se ekran nalazi s vozačeve lijeve strane i taj nam se detalj dopao. Razina opreme u testnom Picassu nosi naziv exclusive, što označava sam vrh ponude.

Zbog toga u automobilu ne nedostaje elektronike, no dodatno se naplaćuje panoramski krov (6000 kuna) i koža ‘claudia mistral’ (15.000 kuna). Kada bismo kupovali ovaj automobil teško da bismo odlučili nadoplatiti još 3000 eura za te dodatke. Testni Picasso pogonio je turbodizelski dvolitreni HDi motor sa 150 konja. Uparen s ručnim mjenjačem činio nam se izvrsna mjera za ovakav automobil jer je s njim čak i ova naoko troma grdosija zavidno ubrzavala, a da je pritom potrošnja bila tek malo veća od službeno deklarirane. Testni C4 Picasso bez dodatne opreme stoji 177.400 kuna.
(pd)

  1. Ključne riječi
  2. automobilske recenzije
  3. Citroën

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh