Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zoran Šimunić predsjednik Grupacije proizvođača tjestenine HGK

Autor: Poslovni.hr
29. ožujak 2011. u 16:55
Podijeli članak —
Zoran Šimunić

Na današnoj izbornoj Skupštini Grupacije proizvođača tjestenine HGK za predsjednika Grupacije izabran je Zoran Šimunić, direktor tvtke Naše klasje.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Za potpredsjednicu je izabrana Dora Ravnić, članica Uprave PIK-a Rijeka, a za tajnicu Grupacije Valentina Šimić iz HGK. Ujedno su izabrani članovi Izvršnog odbora Grupacije, priopćeno je iz Hrvatske gospodarske komore.

Na današnoj izbornoj Skupštini Grupacije proizvođača tjestenine HGK za predsjednika Grupacije izabran je Zoran Šimunić, direktor tvtke Naše klasje.

Za potpredsjednicu je izabrana Dora Ravnić, članica Uprave PIK-a Rijeka, a za tajnicu Grupacije Valentina Šimić iz HGK. Ujedno su izabrani članovi Izvršnog odbora Grupacije, priopćeno je iz Hrvatske gospodarske komore.

Tom prigodom je Zoran Šimunić rekao da danas u proizvodnji tjestenine u Hrvatskoj dominiraju mali i srednji proizvođači koji nemaju većih mogućnosti za promoviranje svojih proizvoda. Ponajviše zbog toga domaći potrošači znaju vrlo malo o hrvatskoj tjestenini pa je kontinuirana i sustavna promocija prioritet pri čemu se ne mogu ostvariti značajniji pomaci u tom pogledu u kratkom vremenskom razdoblju. Strukovno udruživanje je početni preduvjet za takvo djelovanje, a na taj su način primjerice vinari i vinogradari te maslinari ostvarili značajne rezultate. Šimunić je također naglasio da je nužno što više koristiti primjere dobre poslovne prakse te što prije izraditi strateški plan razvoja u cilju povećanja proizvodnje i izvoza.

Neki od ciljeva Grupacije su informiranje tržišta, podizanje ugleda tjestenine proizvedene u Hrvatskoj, povećanje upotrebe hrvatske tjestenine u restoranima, ugostiteljskim objektima, hotelima i kućanstvima te stvaranje krovnog branda.

(pd)

Autor: Poslovni.hr
29. ožujak 2011. u 16:55
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close