Donacije su hvalevrijedne, ali ako je kompanija inače temeljena na lošim vrijednostima, neće joj pomoći
Tanja Pureta, Ramiro
Donacije Utječu pozitivno, ali mi IH dajemo upravo zbog moralne obveze prema društvu, a ne zbog promidžbe
Mladen Skuliber, Lenovo
Donacije se odražavaju na imidž kompanije dugoročno, a kratkoročno pomažu rješavanju problema potrebitih
Božo Skoko, Fakultet Pol. znanosti
Donacije snažno utječu na ugled kompanije u javnosti i kod zaposlenika, kao i na poslovnu poziciju tvrtke
Alemka Lisinski, T-HT
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu