Za čak 15 posto Amerikanaca te desetinu Britanaca koji putuju u inozemstvo na odmor, danas je sasvim normalno da svoj smještaj, ručak kod lokalaca, vodiče po atrakcijama, osobnog fotografa, čak i mjesto za parking pronađu putem portala koji izravno spajaju pružatelje usluga i kupce, pokazuju istraživanja čiji su rezultati dijelom objavljeni i na nedavno održanom sajmu turizma WTM London.
Novoj generaciji putnika posve je nezamislivo da u uredu turističke agencije mjesecima unaprijed rezerviraju all inclusive odmor u hotelu, ne znajući kakvu će sobu dobiti, što će biti na meniju u restoranu, kao i da se okupe oko turističkog vodiča s hrpom drugih turista i na taj način dobiju informacije o destinaciji. Umjesto toga, na svom smartphoneu dogovaraju smještaj putem stotina portala kao što su Airbnb, FineStay, Couchsurfing and Flipkey, prijevoz preko Ubera, ručak kod lokalaca na Eatwith.com. I to tek par dana prije polaska, kad vremenska prognoza bude dovoljno pouzdana da im garantira vrijeme ugodno za putovanje. Pritom im je manje važno ima li apartman službenu kategorizaciju, kuharica sanitarnu knjižicu, vozač dozvolu za taksiranje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu