Gledanost nacionalnih televizijskih kuća povećala su u siječnju dva kanala javne španjolske televizije (RTVE) kada su prestala emitirati poruke oglašivača, navodi se u danas objavljenoj studiji.
Gledanost svih privatnih televizijskih kanala koje nastavljaju emitirati reklame opada, navodi studija Barlovento. Prvi program, TVE1, najgledaniji je s 18,6 posto, što je 2 posto više u mjesec dana, a blagi porast zabilježio je i La2, slabije gledani program. Istodobno je pala gledanost privatnih nacionalnih kanala Cuatro i La Sexta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu