Iako broj putnika u zračnom prijevozu zadnjih godina raste i po dvoznamenkastim vrijednostima, kako u Hrvatskoj tako i u široj regiji, bolna je činjenica da je većina nacionalnih zrakoplovnih kompanija na ovom području u ozbiljnim problemima, a neke i pred gašenjem. Neke od njih imaju strateškog partnera, neke su ga već izgubile i u potrazi su za novim dok su neke, poput naše Croatia Airlinesa, tek u potrazi za oblikom partnerstva.
Prevezli 40 mil. putnika
Croatia Airlines ove godine slavi svoju 30. godišnjicu, a sami su se pohvalili da su do sada obavili više od 600 tisuća letova na kojima su prevezli ukupno 40-ak milijuna putnika. Zavidne brojke za svaki respekt, posebice ako se u obzir uzmu problemi s kojima se kompanija susrela na početku svojih operacija, u prvoj polovici 1990-ih kad zbog agresije i ratnih djelovanja gotovo da je imala i samo simbolične operacije. S vremenom je tvrtka rasla kao nacionalni prijevoznika (primarni zadatak povezivanje Hrvatske sa svijetom te destinacija unutar zemlje po komercijalnim ili subvencioniranim uvjetima).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu