Austrijski naftni i plinski koncern OMV zatražio je od slovačkih vlasti da konačno utvrde trasu naftovoda kojim bi se Bratislava povezala s rafinerijom u Schwechatu kod Beča. Slovaci godinama odgađaju tu odluku, podsjećaju u OMV-u. “Teško je shvatiti zašto to pitanje već odavno nije riješeno”, izjavio je u razgovoru za slovački dnevni list Hospodarske noviny zamjenik predsjednika uprave OMV-a Gerhard Roiss. Gradnja naftovoda donijela bi korist za obje strane, upozorava Roiss, izrazivši zadovoljstvo relativno pozitivnim stavom slovačke vlade prema tom projektu kao i činjenicom da i vlada i gradonačelnik Bratislave pokušavaju utvrditi primjerenu trasu za naftovod. Doduše, to se moglo napraviti već prije jednu, dvije ili čak više godina, dodaje on. Memorandum o razumijevanju za gradnju naftovoda kojim bi se Bratislava povezala s rafinerijom u Schwechatu potpisan je već u ljeto 2003. ali trasa nije definirana zbog prigovora aktivista za zaštitu okoliša. Tim bi se naftovodom cjevovod Družba kojim se ruska nafta dostavlja u Europu povezao sa cjevovodom Jadran-Beč. Troškovi projekta trebali bi iznositi oko 25 milijuna eura a po prvobitnim planovima cjevovod je trebao biti završen već 2008. Odgovarajući na pitanje bi li OMV-ovo preuzimanje mađarskog Mola u čijem je vlasništvu slovačka rafinerija Slovnaft pojednostavnilo aktualnu raspravu, Roiss je po pisanju Hospodarske noviny izjavio da bi rafinerije Slovnaft i Schwechat odavno bile povezane cjevovodom kada bi pripadale istoj grupaciji, “nije važno kojoj”, dodaje on.
(Hina)
Memorandum o razumijevanju za gradnju naftovoda kojim bi se Bratislava povezala s rafinerijom u Schwechatu potpisan je već u ljeto 2003. ali trasa nije definirana zbog prigovora aktivista za zaštitu okoliša
Austrijski naftni i plinski koncern OMV zatražio je od slovačkih vlasti da konačno utvrde trasu naftovoda kojim bi se Bratislava povezala s rafinerijom u Schwechatu kod Beča. Slovaci godinama odgađaju tu odluku, podsjećaju u OMV-u. “Teško je shvatiti zašto to pitanje već odavno nije riješeno”, izjavio je u razgovoru za slovački dnevni list Hospodarske noviny zamjenik predsjednika uprave OMV-a Gerhard Roiss. Gradnja naftovoda donijela bi korist za obje strane, upozorava Roiss, izrazivši zadovoljstvo relativno pozitivnim stavom slovačke vlade prema tom projektu kao i činjenicom da i vlada i gradonačelnik Bratislave pokušavaju utvrditi primjerenu trasu za naftovod. Doduše, to se moglo napraviti već prije jednu, dvije ili čak više godina, dodaje on. Memorandum o razumijevanju za gradnju naftovoda kojim bi se Bratislava povezala s rafinerijom u Schwechatu potpisan je već u ljeto 2003. ali trasa nije definirana zbog prigovora aktivista za zaštitu okoliša. Tim bi se naftovodom cjevovod Družba kojim se ruska nafta dostavlja u Europu povezao sa cjevovodom Jadran-Beč. Troškovi projekta trebali bi iznositi oko 25 milijuna eura a po prvobitnim planovima cjevovod je trebao biti završen već 2008. Odgovarajući na pitanje bi li OMV-ovo preuzimanje mađarskog Mola u čijem je vlasništvu slovačka rafinerija Slovnaft pojednostavnilo aktualnu raspravu, Roiss je po pisanju Hospodarske noviny izjavio da bi rafinerije Slovnaft i Schwechat odavno bile povezane cjevovodom kada bi pripadale istoj grupaciji, “nije važno kojoj”, dodaje on.
(Hina)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu