Suvremeno poslovanje gotovo svake tvrtke duboko je ukorijenjeno u nezaustavljiv proces globalizacije pa bi svatko trebao imati viziju vlastite globalne perspektive, koristeći se svim prednostima tog procesa, istodobno čuvajući i štiteći posebnosti svoje lokalne sredine.
Internacionalizacija poslovanja, školski rečeno, podrazumijeva svaki čin prelaska međunarodnih granica s određenim poslovnim interesom. Podjednako se odnosi i na ulazak inozemnih tvrtki na domaće tržište, a upravo se taj aspekt internacionalizacije često zaboravlja ili se pak nespretno i netočno podvodi isključivo pod izvoz. Česta je posljedica toga da poduzetnik, primjerice, odustane od određenog poticaja za internacionalizaciju poslovanja, vjerujući kako se to odnosi isključivo na izvoz proizvoda i usluga, a ne i na bilo koji drugi oblik međunarodne poslovne interakcije. Nameće se potreba vrlo jasnog komuniciranja o čemu je tu, zapravo, riječ.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovaj članak je namjeravana (neuspjela) samopromocija autora.
Dragi gospodine, na čemu temeljite svoje zaključke? Na svojoj procjeni?
Radite u HGK, prema tome, očekuje se od vas da kažete: koliko malih i srednjih radi u inozemstvu, koliko zapošljavaju, koliko investiraju… Činjenice, a ne vaše viđenje i osjećanje. Više od vas zna i onaj nezaposleni koji čita svaki dan dnevne novine u knjižnici!
A cijenjeno genijalno rješenje vam je: olakšati pristup kapitalu – to već pjevaju i moja 10 godišnja djeca. Kojem kapitalu – banke, HABOR, HAMAG?
Brdo nebitnih i ovlaš napisanih, ali lijepo sročenih riječi.
Uključite se u raspravu